Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Een darkride in de kelder bouwen en een theater bovenop op straatniveau kan ook, hebben ze denk ik ooit nog eens gedaan...
Vrijwel zeker niet. Bij het huidige Fantissima Theater heeft men min of meer zoiets gedaan en dat levert behoorlijk vervelende nadelen voor het theater op. Als er een nieuw theater komt mag je er op rekenen dat de hoogte van de benodigde ruimte minimaal 15m gaat zijn. Ik geloof ook niet dat ze op deze plek daadwerkelijk nog dieper dan de Wuze Town hal kunnen graven zonder natte voeten te krijgen. Dat is overigens ook ongeveer de diepte van Rookburgh en het diepste punt van Chiapas en de bodem van de Geister Rikscha. (kan iets verschil in zitten, maar niet heel veel). Dat alles zo'n beetje op die diepte stopt lijkt me wel een reden te hebben.

Het terrein kan geen uitbreiding van rookburgh worden gezien tussen dit terrein en Rookburgh in een weg loopt die ze nodig hebben voor bevoorrading Restaurant en onderhoudstoegang voor FLY is. Vanuit Wuze Town zijn er diverse mogelijkheden om dit gebied te koppelen aan de huidige hal, echter denk ik wel dat Traveler gelijk heeft dat ze dit gebied vooralsnog nodig hebben voor andere dingen.

De ronde toren die je noemt sluit zelf slechts minimaal aan op het gebied. Ik denk te smal voor een doorgang. Je zou de doorgang tussen toren en Rookburgh kunnen gebruiken, maar dan creëer je een enorme bottleneck op dat punt. Vanaf de zijkant lijkt me dan wel logischer (ALS ze het al ooit gaan doen).

Hoe dan ook: Dit gebied ligt aardig afgesloten van het huidige park. Ik denk dat dit een heel belangrijke reden is voor PHL om er lange tijd niets mee te doen. Ik weet niet meer zeker of het hoofd PR of de Eigenaar zelf was die het me verteld heeft, maar ze focussen sowieso eerst om alles binnen het huidige park op orde te krijgen en ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat daar nog wel wat knelpunten zitten waarmee ze kunnen werken (Staat overigens een interessant artikel over in Brakesection Magazine welke locaties er nog allemaal zijn: Stiekem best veel).