X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 66

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: PP.be's moppentrommel

    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

    Wie maakt hier een sketch van?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: PP.be's moppentrommel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

    Wie maakt hier een sketch van?
    Hahaha, ik zie nu pas dat het ook in je signature staat

    Herinnert iemand zich nog de trend van een aantal jaar geleden om een bepaalde scène uit de film "Der Untergang" te nemen en hier andere ondertitels bij te plaatsen? Zo kreeg Hitler al woede-uitbarstingen over het feit dat hij wou gaan bowlen of burgemeester van Antwerpen wou worden.

    Ik vraag me al langer dan vandaag af of hier geen pretparkparodie van gemaakt zou kunnen worden.
    Once you sit back, you never go back.

  3. #3

    Re: PP.be's moppentrommel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Hahaha, ik zie nu pas dat het ook in je signature staat

    Herinnert iemand zich nog de trend van een aantal jaar geleden om een bepaalde scène uit de film "Der Untergang" te nemen en hier andere ondertitels bij te plaatsen? Zo kreeg Hitler al woede-uitbarstingen over het feit dat hij wou gaan bowlen of burgemeester van Antwerpen wou worden.

    Ik vraag me al langer dan vandaag af of hier geen pretparkparodie van gemaakt zou kunnen worden.
    Ik stel het Scenario voor van de boze Bobbejaanland führer die te horen krijgt van het 5 jaren plan van Walibi
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #4

    Re: PP.be's moppentrommel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik stel het Scenario voor van de boze Bobbejaanland führer die te horen krijgt van het 5 jaren plan van Walibi
    U vraagt, wij draaien!
    Het is zelfs al helemaal klaar, maar ik vind het nu al wat laat op de avond om het nog te uploaden. Ik zal mijn creatie nog eens nalezen en binnenkort online zetten

    Helaas heb ik geen software om filmpjes te bewerken ... je zal tevreden moeten zijn met enkele screenshots waar ik nieuwe ondertitels heb bijgezet.
    Once you sit back, you never go back.

  5. #5

    Re: PP.be's moppentrommel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    U vraagt, wij draaien!
    Het is zelfs al helemaal klaar, maar ik vind het nu al wat laat op de avond om het nog te uploaden. Ik zal mijn creatie nog eens nalezen en binnenkort online zetten

    Helaas heb ik geen software om filmpjes te bewerken ... je zal tevreden moeten zijn met enkele screenshots waar ik nieuwe ondertitels heb bijgezet.
    Dat lijkt me al een goed begin!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •