X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik zag onlangs nieuwe lichtbeelden van de vooruitgang.

    wat me opviel was dat het hotel aan de kan van Berlijn ter hoogte van de dubbele carrousel vrij dik is. kan het zijn dat daar ofwel een zaal komt ofwel nog een attractie maar dan indoor? Ik heb al verschillende keren gehoord dat er meerdere attracties in dit gebied zouden komen. iets dat ik bij dit park zeer geloofwaardig acht maar op dit moment zie ik het nog niet.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik zag onlangs nieuwe lichtbeelden van de vooruitgang.

    wat me opviel was dat het hotel aan de kan van Berlijn ter hoogte van de dubbele carrousel vrij dik is. kan het zijn dat daar ofwel een zaal komt ofwel nog een attractie maar dan indoor? Ik heb al verschillende keren gehoord dat er meerdere attracties in dit gebied zouden komen. iets dat ik bij dit park zeer geloofwaardig acht maar op dit moment zie ik het nog niet.
    Alle hoteltorens hebben ongeveer dezelfde dikte. Ik veronderstel dan ook dat je het gebouw rechts van de hotelingang voor ogen hebt. Dit gebouw was reeds aanwezig en bevat enkele kantoren. Onlangs werd de gevel ervan voorzien van een roestlaag zodat het mee opgaat in het gebied.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •