X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Een nieuw jaar, een nieuw zaag-postje, alsof ik maar eens per jaar mijn ongenoegen eh ... ventilleer (!)

    Begin december 2021 was ik in een erg kalm PDP. De weinige bezoekers hadden toen weinig last van het later openen van de waterattracties en het rijden van quasi alle coaster-treinen aan 'Hollandse' capaciteit. Ik verklaar even dat geografisch adjectief.

    Afgelopen zomer waren de meeste zitplaatsen op attracties in parken in NL maar half toegankelijk, vaak middels groene en rode markeringen. Dat was toen een compensatie voor het niet verplichten van mondmaskers. Was ik effe blij dat wij en den Duits dat strenger maar efficiënter aanpakten.

    De invoering door PDP van deze 50% capaciteitsdaling, dateert volgens mij van voor de reeks kromme overlegcommittees. Ik weet niet of Plopsa als enig operationele winterspeler in België dit al vooraf had afgesproken met de overheid.

    Begin december 2021 dacht ik nog "Wat wordt dit op drukke dagen in de Kerstvakantie?" Vandaag is zo'n drukke dag: 35 minuten van de afrit tot aan de parking, 15 minuten voor één van de slechts 4 bemande poortjes, Anubis, Happiness en de Flyer dicht "wegens meteorologische omstandigheden" en dan zijn van overheidswege nog het Plos van Bob (sic) en Majaland dicht.

    Natuurlijk ziet het park dit ook liever anders en ik waardeer het dat ze 's winters open houden. Maar de waterattracties gaan pas om 13:00 open, dat zouden ze wel kunnen vervroegen om de enorme wachtrij bij o.a. Heidi te beperken. En mag ik met mijn complot-complex verdoken personeelsbeleid zien in het later openen van allerlei attracties, al zeker onder een stralend winterzonnetje?

    PDP biedt nu tickets aan à 50%, alsof men de bezoeker wil compenseren met een lager aanbod aan rides. Het (on)gewenste gevolg van dit prijsbeleid is dat het natuurlijk nog langer wachten is bij de geopende attracties door de extra bezoekers.

    Dit schrijven lucht meer op dan dat het opschuift. Ik schat zo'n 20 meter van de 150 in totaal. Ruim 60 minuten bijna neus aan neus met wildvreemden, om daar dan straks met een lege tussen-zitplaats 2 minuten mee te sjezen op een houten baantje in open lucht. Zelfs van mijn eigen kinderen wordt ik op de trein gesepareerd. Wien es ter ier de zot?
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 06-01-22 om 11:57.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •