X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Let op want de koning spreekt!

    Een 2-daagse Disney Parijs buiten elke vakantieperiode en deels op een weekdag vergelijken met PHL 'een weekje later' ... is appels met peren vergelijken. En dat mag natuurlijk, al eet ik liever appels hard en peren zacht.

    Dat 'weekje later' valt immers in de Paasvakantie van heel NRW, half Dui, half Fra en heel Bel. Het zou minder Goebbeliaans zijn (nu we elkaar toch aan het complementeren zijn) om vergelijkingen te maken tussen park-verblijven op exact dezelfde tijdstippen. Of tussen verschillende jaren op quasi identieke data, rekening houdend met weekends en schoolvakanties. En dan zie ik een verdubbeling op 5 jaar tijd in Disney Parijs.

    Maar oprecht bedankt voor de tip om ginds goedkoop te verblijven en te eten, Disneyfreakske. Hopelijk doe ik er ooit m'n voordeel bij.

  2. #2

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Een 2-daagse Disney Parijs buiten elke vakantieperiode en deels op een weekdag vergelijken met PHL 'een weekje later' ... is appels met peren vergelijken. En dat mag natuurlijk, al eet ik liever appels hard en peren zacht.
    Jij mag dat appels met peren vergelijken vinden, ik vind dat appels met appels vergelijken. Ik vergelijk namelijk 'de goedkoopste mogelijke manier om naar een park te gaan die ik op dit moment kan vinden'. Voor PHL kan ik momenteel geen goedkoper alternatief vinden dan de zondag die ik aanhaal. Maar als jij daarvoor een goede tip hebt en ik een keertje met m'n vriendin voor pakweg € 200 2 dagen met overnachting naar PHL kan gaan, dan hoor ik die graag!

    Verder overigens niets persoonlijk hé, voor alle duidelijkheid. Gewoon een andere mening, dat is alles.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •