Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
ik lees weer met plezier mee; Japan is hier een droombestemming, ook vanwege de eeuwenoude cultuur en de natuur.
Bedankt! Ik zal al maar meteen toegeven dat we niet écht veel van de cultuur hebben gezien, op het reizen, eten en slapen na dan. Ook dat gebeurd toch vaak helemaal anders dan in België. Echte activiteiten buiten pretparken waren een bescheiden wandeling rond het keizerlijk paleis op een dag met teveel tijd en een bezoek aan de Tokyo Tower. Ik ga zeker ooit nog wel terug naar Japan, en hopelijk maakt een iets meer gematigde Ignace-uit-de-toekomst meer tijd voor dit soort dingen, maar vooralsnog is het pretparken wat mijn hart slaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
Leuk TR, Ignace! Ik ben benieuwd naar de rest van je avontuur
Fijn dat je meeleest !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
Mooi begin van een tot de verbeelding sprekende reis! Was je daar alleen in Tokyo? Succes met het neerpennen van alle andere ervaringen.
Ik was alleen tot de avond van Yomiuriland, dan kwam Sammy aan tot de morgend na de laatste dag van ons bezoek aan het Disneyresort.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
Top Ignace, kijk uit naar alle avonturen!
Thx!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Toen ik gisteren je whereabouts las, overviel me het meest jaloerse gevoel in jaren. Parken en coasters in schietgraag en vlees-verslindend USA zullen wel meer dan de moeite zijn, maar alles buiten misschien de Mississippi-delta laat me er diepvries-koud.

Totaal anders sta ik tegenover Japan. Al sinds 2017 plan ik een trip, maar om familiale, financiële en binnenkort ook Olympische redenen (2020: à eviter) liggen die plannen al even lang in de koelkast.

Als ik er niet over las: was je te laat voor het spaakloze reuzenrad? Voor het overige: blijkbaar maar matige attracties in een prima setting. Qua setting zal dat ook wel opgaan voor de achtergrond bij Fuji-Q, niet? Looking forward ...
Osaka is kandidaat voor de wereldexpo in 2025, als je lang genoeg wacht kan je ook dat meepikken. Het reuzenrad was nog open, maar het was betalen per attractie en het leek me in het donker niet zo'n fantastische ervaring. Ik overwoog het bij een eventueel volgend bezoek wel mee te pikken, maar dat is er dus uiteindelijk niet van gekomen. De achtergrond van Fuji-Q sloeg lelijk tegen: door de wolken en de mist heb ik van die berg evenveel gezien als van die dikke vette RMC in Bobbejaanland.