Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
Had Tokyo disney sea niet voornamelijk attracties en themagebieden die weinig expliciet met disneyfiguren gelinkt waren? Dan is dit toch een ferme ommezwaai?
Dat bedoel ik ook met het ondermijnen voor het originele concept. Er komen meer en meer characters en attracties rond Disneyfiguren: Toy Story, Finding Nemo,... Terwijl het net een park *moest* zijn van originele attracties en niet van IP's.
Het zee-thema, waar heel het park rond draait, lijkt mij ook enkel terug te komen bij het Peter Pan gedeelte.
Deze uitbreiding gaat het park in mijn ogen dan ook fundamenteel veranderen. Maar begrijp me niet verkeerd, hen kennende zal dit alweer een pareltje worden. Zeker met dit omvangrijke budget.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
De rest van het park (op de vulkaan en de lost river delta na) kwamen buitengewoon "plastic" op mij over, wat jammer is want de concepten zijn verbluffend.
Die ervaring deel ik absoluut niet. Plastic kan je enkel gebruiken bij het omschrijven van het deel rond de Little Mermaid, het enige originele gebied waarbij een IP gebruikt werd. Echter kan je dit aanzien als een op zichzelf staand, wat verdoken gebied. Vooral bedoeld voor families met kleinere kinderen.