X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 99

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Zelf heb ik het park in 2017 voor de eerste keer bezocht, en ik moet zeggen ze hebben mij toch wel positief verrast. Maar ik lees dit forum al een hele tijd en soms vraag ik me af of Bellewaerde niet een beetje 'onderdrukt' wordt door CDA omdat het anders een te grote interne concurrent voor Walibi BE zou worden? Wat is jullie mening hierover?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Zelf heb ik het park in 2017 voor de eerste keer bezocht, en ik moet zeggen ze hebben mij toch wel positief verrast. Maar ik lees dit forum al een hele tijd en soms vraag ik me af of Bellewaerde niet een beetje 'onderdrukt' wordt door CDA omdat het anders een te grote interne concurrent voor Walibi BE zou worden? Wat is jullie mening hierover?
    Dat vind ik best een rare redenering. Ten eerste liggen de parken niet echt dicht bij elkaar en ten tweede zijn ze ook heel verschillend. Bellewaerde is heel groen en familiegericht, bovendien is het ook een half dierenpark. Walibi is misschien ook wat familiegericht, maar trekt toch veel meer jongeren aan en heeft binnen België toch het "grote achtbanen"-imago. Ten slotte zijn beide parken van dezelfde groep, dus gaat het geld sowieso naar CdA, ik weet niet of we dan echt van 'concurrentie' kunnen spreken. Het is eigenlijk de taak van CdA om te zorgen dat mensen beide parken bezoeken, niet één van de twee
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Ook heb ik de mening dat Bellewaerde, een beetje veel "onderdrukt" wordt door CDA. Het grote geld gaat eerst naar Walibi en pas later beslist men of er iets kan zijn voor Bellewaerde. Het is hoogtij dat men eens een groot bedrag vrijmaakt voor Bellewaerde zodat ze eens deftig alle oude gebouwen kunnen wegdoen, nieuwe gebouwen zetten. Alle oude attracties serieus renoveren of vernieuwen en een aantal nieuwe attracties bijplaatsen. Dat zou de bezoekersaantallen zeker verhogen.

  4. #4

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vlinderke Bekijk Berichten
    Ook heb ik de mening dat Bellewaerde, een beetje veel "onderdrukt" wordt door CDA. Het grote geld gaat eerst naar Walibi en pas later beslist men of er iets kan zijn voor Bellewaerde.
    Volgens mij onderschat je de PERMANENTE kosten voor het houden van de aardige collectie dieren. Maar omdat het hier geen dierengevangenis.be maar pretparken.be betreft, deel ik wel je wens in extra investeringen in draaiende, rijdende of vliegende attracies.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •