X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 71

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Ik blijf helaas bij m’n mening. Qua voorzieningen (wildwaterbaan, glijbanen) lijkt dit al iets beter dan De Panne, en ook thematisch gezien vind ik het iets mooier, maar ik blijf erbij dat zo’n lelijk dak en muren met slechts “doeken” met een print geen gezellige omgeving zijn voor een “subtropisch” zwembad. Het is donker, geeft niet bepaald een warme sfeer en is duidelijk ook weer de goedkoopste optie geweest.

    Dit allen, samen met de belachelijk hoge entree en parkingprijs maken het voor mij zeker geen must-do ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Qua voorzieningen (wildwaterbaan, glijbanen) lijkt dit al iets beter dan De Panne
    De 'grote' glijbanen zijn als ik het goed voor heb een gespiegelde versie van die van De Panne, dus op dat gebied vind ik het geen verbetering t.o.v. De Panne. Het is vooral de wildwaterbaan en de speelzones voor de kinderen die groter/uitgebreider zijn.

  3. #3

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Het probleem is voor mij dat er geen echte concurrentie in eigen land is.

  4. #4

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Het probleem is voor mij dat er geen echte concurrentie in eigen land is.
    Toch zeker niet in de directe omgeving daar... Jammer dat er geen uitdaging komt van CDA om nieuwe Aqualibi's te bouwen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •