X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 112

Onderwerp: Walibi Nostalgie!

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Walibi Nostalgie!

    Voor mijn 27ste ben ik welgeteld één keer in Walibi geweest ... of beter gezegd in Six Flags Belgium want het was in de zomer van 2003. Ik herinner me nog dat we toen naar een show gingen kijken. Geen flauw idee meer hoe het verhaal ging, maar er kwam een monster in voor dat een onbehoorlijk luide boer liet en er werd ook een meisje uit het publiek naar het podium geroepen om aan twee hele grote elastieken te hangen (waarmee je heel hoog kon springen).

    Heeft iemand een idee welke show dat geweest kan zijn?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Walibi Nostalgie!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Voor mijn 27ste ben ik welgeteld één keer in Walibi geweest ... of beter gezegd in Six Flags Belgium want het was in de zomer van 2003. Ik herinner me nog dat we toen naar een show gingen kijken. Geen flauw idee meer hoe het verhaal ging, maar er kwam een monster in voor dat een onbehoorlijk luide boer liet en er werd ook een meisje uit het publiek naar het podium geroepen om aan twee hele grote elastieken te hangen (waarmee je heel hoog kon springen).

    Heeft iemand een idee welke show dat geweest kan zijn?
    Die show heette Atlantis Mystery en was de opvolger van de Batman Thrill Stunt Spectacular. Die show ging eigenlijk voornamelijk over het leven in de verzonken stad Atlantis. Ik heb die show zelf nooit gezien, ook zijn voorganger niet en opvolger Star Idol niet.

  3. #3

    Re: Walibi Nostalgie!

    Wat ik altijd heel bizar heb gevonden is dat in alle oude videofilmpjes die te vinden zijn de Ali Baba dark ride veelvuldig voorkomt maar er blijkbaar nooit beelden zijn opgenomen in Het Geheim van de Eénhoorn, de Kuifje dark ride achterin het park...
    Heeft er ooit iemand videobeelden van die attractie tegengekomen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •