X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Is Europa-Park het beste attractiepark van Europa?

Stemmers
35. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    21 60,00%
  • Nee

    14 40,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 60

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    5 minuten voor Lightning rod?? Dat hebben wij echt enkel gezien als er problemen waren, maar verder was dat steeds behoorlijk snel. En bij EP zijn er toch ook zat attracties waarbij je doorgans een tijdje stil staat in de remmen (Matterhorn, Bob, MIR, Poseidon, SiSta,..) Dus dat vind ik wel een héél krom vergelijk.

    Nu waren we zeker niet op een druk moment in de States, dus het doorwerken was inderdaad niet overal optimaal, maar wanneer we over EP capaciteit spreken hebben we het meestal vooral over EuroSat, maar daar heb ik het dan ook weer vaak genoeg gezien dat ze de beugels simpelweg niet controleren, iets dat in Amerika echt Not-Done is (en waarvan het me verbaasd dat het hier gebeurd).

    Trouwens. Of een trein stil staat in de remmen is sowieso geen realistisch vergelijk, want dit hangt in eerste instantie vooral van het design van de baan af. De meeste banen zijn er niet op ontworpen dat een trein direct door het station in kan schuiven.

    Voorbeeld: Dispatch tijd is in de ideale situatie 40 seconden. Rittijd is 90 seconden. Dan ga je toch écht 10 seconden in de rem stil moeten staan. In realiteit mag je voor in- en uitstappen heel wat meer rekenen dan 40 seconden, waardoor ook de (potentiele) tijd in de remmen langer wordt. (40 seconden is enkel realistisch als je een apart uitstapstation hebt en geen rekening hoeft te houden met het weg leggen van baggage).

  2. #2

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    5 minuten voor Lightning rod?? Dat hebben wij echt enkel gezien als er problemen waren, maar verder was dat steeds behoorlijk snel. En bij EP zijn er toch ook zat attracties waarbij je doorgans een tijdje stil staat in de remmen (Matterhorn, Bob, MIR, Poseidon, SiSta,..) Dus dat vind ik wel een héél krom vergelijk.
    Die banen hebben allemaal meerdere treinen. Die tweede avond in Dollywood waren de dispatches van Lightning Rod gewoon een schande, daar was heel de groep waar ik mee liep het eens... Een baan van normale lengte met twee treinen moet gewoon zijn tweede trein op tijd kunnen dispatchen, en dat kunnen ze er niet, punt.

    Ik heb het in EP niet enkel over Eurosat, elke dispatch verloopt er botersoepel... In Amerika was dat dicht bij nul. (al deden ze in SFFT wel hun best).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •