Ik ga er volgend jaar voor de eerste keer heen, dus of het dagvullend is of niet kan ik eigenlijk niet weten, al is mijn mening dat het dat net wel is met de nieuwe themazone (of nog net niet). Ik denk dus dat eerst nog een nieuw gebied met attracties niet slecht zou zijn, al begrijp ik ook wel dat mensen die van verder komen misschien de avond ervoor dan kunnen aankomen in het hotel en de dag erna het park bezoeken. In die zin zou een hotel een logische keuze zijn. Maar anderzijds heb je inderdaad die twee centerparcs vlakbij, ik weet niet of je daar voor één nacht kan boeken maar indien dat mogelijk is zou ik niet meteen inzien waarom mensen dan niet naar daar zouden gaan. (lang geleden dat ik nog eens in een centerparcs zat, geen idee of die met het alleen-op-maandag-en-vrijdag-aankomen-of-vertrekken-systeem werken )

Een vakantiepark lijkt me, zoals Ignace zegt, ook wel leuk voor bij dit park maar met die centerparcs in de buurt zou het maar raar zijn om een vakantiepark te openen denk ik. Wellicht daarom de keuze voor een hotel. Of nog beter zouden ze misschien één van die centerparcs overkopen en het park tot daartegen uitbreiden, is dat geen idee?

Ik heb dus ook voor nog attracties gestemd.