X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 18 van de 18

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] Uitbreiding

    Er zullen wel speeltuinen bij komen maar ik denk wel dat het park door heeft at ze enkel kunnen groeien als ze voor iedereen minstens iets hebben.

    Gezien de locatie van de eerst komende uitbreiding kan je je wel afvragen tot welk rijk dit gaat behoren. persoonlijk hoop ik ruig rijk hoewel reisreik me veel logischer lijkt gezien het thema.

  2. #2

    Re: [Efteling] Uitbreiding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Er zullen wel speeltuinen bij komen maar ik denk wel dat het park door heeft at ze enkel kunnen groeien als ze voor iedereen minstens iets hebben.

    Gezien de locatie van de eerst komende uitbreiding kan je je wel afvragen tot welk rijk dit gaat behoren. persoonlijk hoop ik ruig rijk hoewel reisreik me veel logischer lijkt gezien het thema.
    De eerst komende uitbreiding was dacht ik al eerder rond en zou "Strookrijk" worden. Als ik het goed begrijp een eigen rijk dus. Het zou me niets verbazen als de andere gebieden ook eigen rijken worden. Die overigens niet heel handig lijken. Volgens de afbeelding die de Efteling rond stuurt blijft de parking waar deze nu is, in plaats van deze bij het park te betrekken. Maar bezoekers van het park mogen blijkbaar wel de zeven mijls laarsen aantrekken om een tour rondom die parking te maken en zo aan de andere kant in een nieuw deel park uit te komen (waar ze vervolgens ook weer om een gedeelte heen moeten dat niet bij het park betrokken wordt).


    Overigens valt wat meer info te lezen in ons artikel:

    https://www.pretparken.be/NL/article...ing-tegen-2030
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 03-06-21 om 13:19.

  3. #3

    Re: [Efteling] Uitbreiding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    De eerst komende uitbreiding was dacht ik al eerder rond en zou "Strookrijk" worden. Als ik het goed begrijp een eigen rijk dus. Het zou me niets verbazen als de andere gebieden ook eigen rijken worden.
    Die brave launchcoaster waarvan spraken was zou toch een nostalgisch circusthema krijgen en zo bij het reizenrijk gaan horen?
    Ik hoop van harte dat ze zich daar niet aan nieuwe rijken wagen: ik vind de fantasie waarmee Efteling nieuwe zaken toevoegt op een laag pitje vind staan. Sinds polles keuken vind ik de Zes Zwanen de enige vernieuwing die zich onderscheid van al wat andere pretparken doen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Die overigens niet heel handig lijken. Volgens de afbeelding die de Efteling rond stuurt blijft de parking waar deze nu is, in plaats van deze bij het park te betrekken. Maar bezoekers van het park mogen blijkbaar wel de zeven mijls laarsen aantrekken om een tour rondom die parking te maken en zo aan de andere kant in een nieuw deel park uit te komen (waar ze vervolgens ook weer om een gedeelte heen moeten dat niet bij het park betrokken wordt).
    Dat vond ik ook een heel verwarrend stukje in de gepresenteerde video. Waarom zou je in godsnaam een los eiland uitbreidingsgebied toevoegen dat niet met het originele park verbonden is, en wanneer het dat wel zou zijn een slecht bezocht doodlopend stuk zou zijn dat enkel des ochtends en 's avonds bezoekers krijgt omdat al de rest van de actie zich elders bevindt.

    Het behoud van het iconische beeldmerk dat het entreegebouw is vind ik een argument, om die parking te laten voor wat ze is. Dat kan echter ook gebeuren als dat uitbreidingsgebiedje wel verbonden wordt met het huidige park.

    Een andere verklaring zou een kleinschalig tweede (water)park zijn op die plek.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •