X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 194

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Het dichstbijzijnde huis is de villa van de Florizoones dacht ik.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Het dichstbijzijnde huis is de villa van de Florizoones dacht ik.
    Als ik kijk naar de grootte van het BvP, en de nieuwe hal moet een achtbaan + darkride herbergen, dat lijkt met me niet onrealistisch dat ze de hele blauwe zone zullen exploiteren. Rekening houdend met het feit dat het theater momenteel wordt gebruikt als opslagruimte en tot in de nok gevuld is, moeten ze daar ook een alternatief voor vinden. Dat kunnen ze oplossen door aan de huizen-kant van het park een aanpalende hal te bouwen als nieuwe opslagruimte. Zo kom je toch al dicht bij die bebouwing.


  3. #3

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Als ik kijk naar de grootte van het BvP, en de nieuwe hal moet een achtbaan + darkride herbergen, dat lijkt met me niet onrealistisch dat ze de hele blauwe zone zullen exploiteren. Rekening houdend met het feit dat het theater momenteel wordt gebruikt als opslagruimte en tot in de nok gevuld is, moeten ze daar ook een alternatief voor vinden. Dat kunnen ze oplossen door aan de huizen-kant van het park een aanpalende hal te bouwen als nieuwe opslagruimte. Zo kom je toch al dicht bij die bebouwing.

    Ik denk dat je de nagel op de kop slaat hier. Ik denk ook dat het om deze zone zal gaan met deze uitbreiding.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •