X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 25

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Stellen de DTPA's niks voor?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    In de (voor)laatste editie was Pulsar de beste attractie van Bel. en Typhoon de beste coaster. Los van verschillende smaken, kloppen de criteria dan simpelweg niet. Maar nog meer tenenkrommend vind ik hun principe 'Iedereen prijs'. Dan devalueer je eigenhandig de waarde van die awards. Ook tekenend: het enige internationale top-park in BeNe - stop trouwens met die Lux, het belangrijkste park voor de Groothertogdommers ligt in Frankrijk en spoort niet helemaal blijkens het laatste TR van 2018 - pakt niet uit met z'n karrevracht awards, parken in lagere categorieën des te meer.

    En dan heb je idd nog de vox populi aka de community-voting. Een vergelijking met hoe televoting ooit een liedjesconcours degradeerde tot een pronkshow met om ter meest pluimen in je hol, kan ik niet onderdrukken. Om nog maar te zwijgen over de Brexit ...

    Deze kritiek zal het diamanten clubje worst wezen. En ik twijfel of het hen om de gratis tickets of abo's te doen is. De DTPA's zijn tot nader order een groot succes omdat de reguliere media dit wars van enige kennis over het pretparkgebeuren klakkeloos overnemen. De rubriek 'Het Laagste Nieuws' bewijst deze onkunde / dit gat in de markt. Om 2018 positief af te sluiten: slim gezien van het diamanten clubje!
    Terechte tekst, waarom kan pretparken.be geen eigen award voorstellen?

  2. #2

    Re: Stellen de DTPA's niks voor?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Terechte tekst, waarom kan pretparken.be geen eigen award voorstellen?
    Dat heeft Pretparken.be jarenlang gedaan, in samenwerking met de Rollercoasterfriends. Vergeet trouwens niet dat de man achter DTPA de oprichter van deze site is (al heeft hij er al meer dan een decennium niets meer mee te maken)

    Linkje naar de Loopy Awards van 2006:

    http://www.pretparken.be/NL/info/loo...esultaten.html

    Zoals je kan zien stelt het eigenlijk niet veel meer voor en stemmen mensen hier voor wat ze kennen. Benieuwd hoeveel van de 440 stemmers Expedition GeForce bijvoorbeeld effectief gedaan hebben. Klantvriendelijkste park Bobbejaanland doet ook wat wenkbrauwen rijzen,misschien was het in 2006 effectief zo, maar ik denk het niet.

    Misschien kunnen we een soort Mitch Hawker-achtige poll houden voor een paar opties, maar weeral een award zou geen meerwaarde zijn voor de pretparkwereld.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •