Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Ik gok nog steeds dat Geister Rikscha deze winter tegen de vlakte gaat. On verschillende redenen:

1. Centraal gelegen in China Town (tegenover de Temple hal die verscholen ligt achter Wuze Town).

2. De veranderingen bij hotel Ling Bao.
Ik mis de link tussen de veranderingen bij Ling Bao en een vebouwing van de GR. Kun je dat toelichten?

3. Nieuwe ingang voor River Quest die deze winter verder aangebouwd wordt.
Wat is hiervan je bron? Afgelopen winter is er ook volstrekt niets gedaan aan die ingang. Dus wie weet stellen ze nog een jaar uit. Daarnaast blijft de oude ingang gewoon toegankelijk als ze de Geister Rikscha slopen, dus ik denk niet dat er een verband is, buiten de simpele reden dat ze een mystery-attractie ook daadwerkelijk in hun Mystery Gebied willen hebben en niet in China Town.
4. Dringende vernieuwing nodig voor de eetkraampjes.
5. Renovatie Feng Ju Palace.
Hoewel ik het persoonlijk wel zie zitten, zijn beiden nog maar enkele jaren geleden bij gewerkt. Vooral de eetkraampjes zijn flink geüpdate. Feng Ju Palace zie ik ze ook écht niet aanraken. Waarom zouden ze twee bouwputten tegelijk beginnen?
6. De langverwachte en tevens noodzakelijke update voor de wachtrij van de fantastische Colorado Adventure die dan uitgevoerd kan worden.

7. Het leegstaande gebouw achter de kraampjes dat gebruikt werd als opslagplaats tijdens de bouw van Klugheim en wat ooit de Silbermine hal was, kan eindelijk mee tegen de grond.
Gezien ze heel veel werk en geld gestoken hebben om die hal te behouden en zelfs aan de klugheim-kant netjes weg te themen zou het me zéér sterk verbazen als ze die hal gaan afbreken. Ik ben er me vrij zeker van dat hij blijft bestaan en vermoedelijk zelfs wordt uitgebreid.
8. De eerste hal bij Colorado Adventure kan tegen de vlakte (creëert openheid tussen Chiapas en CA: Mexiko vormt een beter geheel.
Dat kan sowieso niet. De hal was er in het begin niet maar is er later omheen gezet wegens geluidsoverlast naar de buren toe. Die kunnen ze dus van zijn leven niet gaan slopen. Wel is er op de maquette van Chiapas al te zien dat er theming in deze hal gepland was, die er echter nooit is gekomen.

9. De mogelijke sloop van het Silverado Theater om ook weer meer openheid te creëren en een nieuwe hal verder naar achter te plaatsen, die dubbel gebruikt zou kunnen worden voor een parkshow overdag en Fantassima als avondshow die dan dichtbij en tussen de 2 hotels ligt en langs de achterzijde (straatzijde naast ingang Hotel Ling Bao) betreden kan worden.
Dan ben je weer met 2 bouwputten bezig waar colorado nog tussen ligt en waarbij je de toegang naar het hotel en de China parking volledig af sluiten. Logistiek Onmogelijk dus om GR én Silverado tegelijk te doen. Wel zie ik de sloop van dit theater als een hele goede kanshebber voor deze winter in plaats van de GR of de Temple. Ik denk dat een update van de eerste hal van CA dan ook hier het makkelijkste mee gecombineerd kan worden.

Komende winter zal er wel duidelijkheid komen van wat we mogen verwachten dat gaat gebeuren komend Off-season.
Dat zeker.. ik vermoed wel dat het pas in de "lange" winterpauze gaat gebeuren (Dus tussen wintertraum en zomerseizoen) in. Dus dat wordt nog even afwachten.