X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Hoezo, ze moeten daar iemand zetten? Waarom is die slagboom er dan? Bij de grote uittocht uit het park zetten ze er idd altijd iemand om het vlotter te laten gaan, maar als die medewerker weggaat kunnen ze toch gewoon de slagboom sluiten of waar maak ik nu een fout in mijn redenering?

    Wat als de slagbomen niet opengaat? Of Aqualibi zegt we gebruiken maar een stukje? Dus we betalen niet voor huur? Ik weet niet of dat slagbomen openstaan als walibi toe is? Omdat Aqualibi meer open is dan Walibi. Ik vind het atlijd raar dat je na 7uur kunt doorrijden...

    Het zijn maar ideeën, Toen ik in begin naar Walibi ging was dat ook zo. (2011) Na de tweede keer zeg je van we proberen het gwoon. Ik ga geen 7€ buitengooien Want dat doe je eigenlijk dan e.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Wat als de slagbomen niet opengaat?
    Dan duw je op het belleke voor hulp!? 't Is nu niet dat daar in Walibi de enige slagboom van België staat he....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Het zijn maar ideeën, Toen ik in begin naar Walibi ging was dat ook zo. (2011) Na de tweede keer zeg je van we proberen het gwoon. Ik ga geen 7€ buitengooien Want dat doe je eigenlijk dan e.
    Heb je gelijk, wie ni waagt ni wint! En staat er dan toch nog iemand, dan betaal je gewoon wat meer met de regeling die ik voorstel

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    Dan duw je op het belleke voor hulp!? 't Is nu niet dat daar in Walibi de enige slagboom van België staat he....
    ja, maar om iemand dat belleke te antwoorden = kost geld en voor die paar auto, gaat die niet ervan betaald worden...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •