X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welk Team ben jij?

Stemmers
24. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Team Taron

    19 79,17%
  • Team FLY

    5 20,83%
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] - Clash of the Klassebakken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    last van een sterk belemmerd zicht op de omgeving indien je geen front-plaats hebt.
    Je kunt vanaf elke plek in de trein nogthans volledig vrij kijken in de normale kijkrichting: Oftewel onder de track. Als jij je nek in een vreemde hoek wilt wringen om persé dezelfde kijkrichting te hebben als bij een Inverted baan: Be my guest.. maar dan snap je volgens mij het concept van een flying coaster toch volstrekt niet.


    benieuwd of PHL dit beleid in Rookburgh gaat blijven handhaven.
    Ik denk dat ze dit wel zullen moeten vanwege de vereiste veiligheidsregels. Het alternatief is overal netten of kappen onder de baan hangen, wat de sfeer in het gebied volstrekt teniet zal doen.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] - Clash of the Klassebakken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk dat ze dit wel zullen moeten vanwege de vereiste veiligheidsregels. Het alternatief is overal netten of kappen onder de baan hangen, wat de sfeer in het gebied volstrekt teniet zal doen.
    Ik vrees dat dit uiteindelijk wel zal moeten. personeel is duur zeker als als je een uurloon moet betalen voor decoratiedoeleinden. ik zou het zeef betreuren dat fly in een kooi beland maar het is een logische uitkomst. (let wel op ik spreek over 5 a10jaar)

  3. #3

    Re: [Phantasialand] - Clash of the Klassebakken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik vrees dat dit uiteindelijk wel zal moeten. personeel is duur zeker als als je een uurloon moet betalen voor decoratiedoeleinden. ik zou het zeef betreuren dat fly in een kooi beland maar het is een logische uitkomst. (let wel op ik spreek over 5 a10jaar)
    Het is een optie, maar ik denk dat ze eerder de capaciteit gaan verlagen. Nog maar meer één persoon die de check doet bij de poortjes. Hebben we ook bij Black Mamba gezien, waar er minder personeel is om de beugels te controleren dan vroeger, waardoor de 2e trein eigenlijk altijd wel even stil moet staan in de remise. Vroeger gebeurde dat zelden en kon je bijna altijd direct door naar het station. Wellicht dat ze die ene persoon zelfs om en om de ingang en de uitgang gaan laten doen als het daar rustig genoeg voor is. Immers kun je in het stationsgedeelte (na de controle) behoorlijk wat mensen als "buffer" plaatsen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •