X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 221
  1. #201

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    De ritten zien er wat traag uit, maar dat zal ook aan de ietwat lomp uitziende trein liggen. B&M heeft dat bijna standaard ook (alhoewel die van Hersheypark wél heel snel uit ziet). De rit zelf zal wel mee vallen. Blijft natuurlijk een kinderbaan. Maar had wel gehoopt dat ze iets meer met theming deden. Die spike bijvoorbeeld had best een leuke indianen constructie kunnen zijn.. en de versnelling op de lifthill iets van een indianenvloek of zoiets.. Beetje storytelling en theming zou hier écht veel toegevoegde waarde kunnen bieden.

  2. #202

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Meeste testritten zien er altijd traag uit op video's (buite die Raptor coasters van RMC, die leken precies op lego-coasters), valt meestal veel beter mee in het echt als ie open is. Sowieso ben ik wel benieuwd naar Wakala, ik zie het baantje toch positiever in. Niet perse wat Bellewaerde nodig had imo maar daar kan de baan zelf niet aan doen natuurlijk.

  3. #203

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Pulsar zag er ook sloom uit tijdens de testritten, maar dat was wel heel anders toen ik voor het eerst er in stapte

  4. #204

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Er zitten precies ook nog geen testdummy's in de trein, dus met gewicht zal je vanzelf ook al wat sneller gaan.
    Ik vind het trouwens wel opmerkelijk hoe hoog de trein de spike op gaat, normaal gezien zien we - zeker bij de eerste testritten - dat er een grote afstand bewaard blijft tussen de trein en het uiteinde van de track. Niet dat het zo weinig is, maar toch opmerkelijk minder dan anders vind ik. Ook de kanovorm zal nog wat zicht wegnemen waardoor het voor de voorste rij wel spannend zal aanvoelen!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #205

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Volgens OOO heeft de laatste olifant BWP verlaten. Gemixte emoties bij mij. Elke zoo zie ik een beetje als een dierengevangenis, maar ik ben hypocriet genoeg om deze graag te bezoeken.

    Dat BWP minder rides heeft dan de andere drie grote pretparken in België, heb ik nooit negatief ervaren. De verspreide beestenboel uit meerdere continenten, gecombineerd met de weelderige en functionele fauna vind ik een absolute meerwaarde. BWP is dan ook het Belgische pretpark waar ik het liefst in rondwandel, omdat het wandelen daar een belevenis - zeg maar een verzameling visuele attracties - op zich is. En de uitkijktoren bij de olifanten en giraffen vond ik niet alleen letterlijk het hoogtepunt van de wandeling.

    Wie hoopt op extra ruimte voor een mechanische attractie, is eraan voor de moeite. Volgens OOO wordt de vrijgekomen ruimte ingenomen door de naburige giraffen.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 27-06-20 om 06:40.

  6. #206

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Ik had het geluk vandaag bij de persopening van Wakala te zijn en moet zeggen dat ik toch aangenaam verrast ben door de baan. Het is een prima familieachtbaan met toffe richtingwissels en enkele verrassende elementen. Het thema is leuk uitgevoerd en het groen rond de baan is heerlijk om door te razen. Wat mij betreft een schitterende investering voor Bellewaerde nu hopen dat de volgende coaster weer een thrill is!


    Onride:

    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #207

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Morgen Bellewaerde’s nieuwe investering eens uittesten, ik blijf kritisch, maar op het eerste zicht lijkt het all-round best ok. Morgen meer ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #208

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Anders dan bij Huracan is de layout hier wel min of meer interessant te noemen. De baan zit vol knikken die het ritverloop verbazingwekkend boeiend houden, zeker als je in het achterhoofd houd dat directeur Stefaan Lemey op bijna elk persmoment hamerde op het feit dat het niet 'te spannend' zou zijn. De interactie met de groene omgeving is inderdaad een ferme meerwaarde: zeker die volgroeide bomen die zijn blijven staan maken zoiets duizend keer interessanter dan wanneer ze zouden werken met nieuwe aanplant.

    Het station zelf is naar mijn gevoel iets te sober uitgewerkt. Nu werkt dat te veel als een tuinhuis met een muurschildering. Qua muzikale omlijsting scoort wakala wel goed: dat is heel sfeervol aangepak: het contrast met die geluidsbrij die we bij Huracan moeten aanhoren kan niet groter zijn.

    Het is trouwens echt lang geleden dat er in de lage landen nog eens een familiecoaster van dit formaat werd neergezet. Ik kan me zo niet meteen een dergelijke coaster met drie (!) treinen voor de geest halen. Da's een verademing na de zoveelste variatie op een standaard vekoma junior of een powered vekoma of zelfs de wildgroei aan vekoma junior boomerangs.

  9. #209

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Wakala ... Leuke familiebaan, relatief soepel, leuke poging tot thematisatie. Wonderbaarlijk genoeg geef ik mijn “zegen” (WOW IK BEN EENS POSITIEF) ... Maar nu is het echt tijd voor iets spannenders nieuw voor het park. #EnoughFamilyStuff

    Het park zelf ... Waar andere parken tijdens de covid sluiting de tijd namen om klusjes uit te voeren lijkt in Bellewaerde echter niets veranderd.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #210

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Sorry voor de dubbel (ik kan m’n vorige post niet aangepast opslaan): hier ook nog een POV ...



    Verder hebben we ondertussen het gehele park gezien en sorry: wat een vuile BOEL! Boomerang om 13u open, Huracan draait zonder NIETS van effecten (geen enkele laser, geen “water bubbels” (eentje staat zelfs leeg), onboard audio kapot, ...).

    Paden liggen er ERG smerig bij, bij Bengal Rapid River stond gewoon een bus smeerolie binnen handbereik achtergelaten, boten van Jungle Mission 1 á 2 cm onder water, overal waar men “covid aanpassingen gedaan heeft” ligt werkgerief aan de kant gegooid, afstandstickers zijn al op zeer veel plaatsen losgekomen, ...

    Het lijkt er op dat men deze winter echt geen poot uitgestoken heeft. Dat was dan weer genoeg Bellewaerde voor dit jaar ...
    Laatst gewijzigd door etwien; 01-07-20 om 13:51.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  11. #211

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    ah Etwien... zoals het klokje thuis tikt...

    Bellewaerde heeft naar het schijnt een traditie met de staat van de effecten. Op dat vlak lijkt het dan wel verstandig dat er weinig van dat soort snufjes zijn toegevoegd aan de nieuwe achtbaan.

  12. #212

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Gisteren eens Wakala gedaan. Een heel mooie aanwinst voor het park met knap uitgewerkte wachtrij. Het station mag wel nog wat extra decoratie krijgen want die oogt nu nog kaal. Wakala bevat als family-coaster een aangename afwisselende rit. Thrill is er niet.
    Ik weet niet hoe dat precies in elkaar zat rond die technische werkloosheid in corona; maar toen we gisteren in Bellewaerde waren, kregen we de indruk dat daar bijna iedereen tot vorige week thuis heeft gezeten. Testweken hebben ze niet gehad waardoor er veel op 1 juli erg stuntelig verliep. In het grote restaurant 'Carrousel' zelf amper markeringen.
    De herstel- en onderhoudsdienst heeft er weinig oog ook voor afwerking. Of ze krijgen geen budget? Het stoort echt in Bellewaerde om veel te zien die er schreeuwt om een likje verf of vernis. Terug veel technische mankementjes (waarvan sommige al verschillende seizoenen het laten afweten). Maar wat mij het meest heeft gestoord was het water van Bengal Rapid River en River Splash die er stonk. Dat en ook de muffe geur van een niet verluchte 4D-cinema.
    Het groen in het park was wel weer tip top en verzorgd. Veel weggetjes tonen echter wel verzakkingen (was goed te merken aan de grote regenplassen).
    Ik had, na deze lange rustige tijd, een vollediger onderhouden en opgesmukt Bellewaerde verwacht. Als je dan iemand mee hebt, die de volle inkom heeft moeten betalen, verwacht je toch dat het park er vanaf de eerste openingsdag afgewerkt en voorbereid bij ging liggen ...
    Laatst gewijzigd door Polletje; 02-07-20 om 02:04.

  13. #213

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Vandaag Wakala ook gedaan, ik vind het een toffe aanwinst voor het park. Enkel dat "tuinhuis" is inderdaad goedkoop afgewerkt.
    En voor de rest van het park is het duidelijk te zien dat de verf duur staat want onderhoud is er duidelijk niet gebeurd. Bootjes in Jungle Mission met gaten erin, stickers om de afstand aan te duiden komen inderdaad op vele plaatsen al los,...
    Gelukkig deden de effecten in de Huracan bij wel, maar het is duidelijk waar ze bespaard hebben.
    Coaster Count: 325
    Gregory_Themeparks

  14. #214

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gregske3011 Bekijk Berichten
    Vandaag Wakala ook gedaan, ik vind het een toffe aanwinst voor het park. Enkel dat "tuinhuis" is inderdaad goedkoop afgewerkt.
    En voor de rest van het park is het duidelijk te zien dat de verf duur staat want onderhoud is er duidelijk niet gebeurd. Bootjes in Jungle Mission met gaten erin, stickers om de afstand aan te duiden komen inderdaad op vele plaatsen al los,...
    Gelukkig deden de effecten in de Huracan bij wel, maar het is duidelijk waar ze bespaard hebben.
    De afstands-stickers zijn inderdaad op veel plaatsen op de eerste dag al helemaal los gekomen.

    Wat ook opviel is dat men, voor zover ik gezien heb, bij Boomerang en River Splash ipv panelen te plaatsen om afstand/afscherming te houden, gewoon met de stalen wacht railing op bepaalde plekken doorgezaagd hebben en dan met goedkope kettingen een afspanning gemaakt om een parcours te vormen waar mensen ver genoeg van elkaar bleven, wat voor methode is dit (en bij Boomerang lagen de verwijderde delen railing gewoon naast de eerste lift gegooid op een hoopje ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  15. #215

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    De afstands-stickers zijn inderdaad op veel plaatsen op de eerste dag al helemaal los gekomen.

    Wat ook opviel is dat men, voor zover ik gezien heb, bij Boomerang en River Splash ipv panelen te plaatsen om afstand/afscherming te houden, gewoon met de stalen wacht railing op bepaalde plekken doorgezaagd hebben en dan met goedkope kettingen een afspanning gemaakt om een parcours te vormen waar mensen ver genoeg van elkaar bleven, wat voor methode is dit (en bij Boomerang lagen de verwijderde delen railing gewoon naast de eerste lift gegooid op een hoopje ...
    Bij de Radja lagen de kwamen de balken van bij de omheining ook al her en der los, er is duidelijk tijdens de Corona-sluiting niet veel onderhoud gebeurd. Best wel jammer want het park heeft immens veel mogelijkheden. Vandaag naar Plopsaland geweest, het verschil kon niet duidelijker zijn. Het enige wat in Bellewaerde beter was, is dat er veel meer ontsmettingsmogelijkheden waren en dat deze duidelijk zichtbaar waren in vergelijking met Plopsaland (en zelfs de Efteling).
    Coaster Count: 325
    Gregory_Themeparks

  16. #216

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Zaterdag ook in Bellewaerde geweest, en ik vind eigenlijk de "feedback" over de staat van het park wat overdreven.

    De paden lagen er OK bij. Niet vuiler of properder dan Pairi Daiza die ik de maandag bezocht.
    Een bus Olie heb ik wel tegengekomen inderdaad en das wat ongelukkig.
    Huracan onboard muziek werkte niet jammergenoeg. En el Toro lag uit elkaar.
    Dit zijn spijtige zaken, maar nu ook niet rampzalig. Dat het park er de laatste weken voor gekozen heeft om werkloosheid in te schakelen is ook volledig in lijn met wat CDA gecommuniceerd heeft, en lijkt me economisch ook wel verstaanbaar.
    Het is niet dat de efteling er zo mooi uitziet momenteel eh...

    De coronamaatregelen vond ik persoonlijk zeer goed geimplementeerd. En dat er hier en daar een sticker loskomt is begrijpelijk. Dit is in het stad voor de winkels ook het geval. Maar ik verkies het boven roodgele tape aan de railing. Aan elke in-en uitgang was er een alcoholdispenser om handen te ontsmetten, alle paden waren toegankelijk met straatmarkering hoe je geacht wordt te lopen.

    Verder is er duidelijk wel veel onderhoud gebeurd in het park. Zo kreeg Houdini toch een mooie update van verlichting. Zijn de boten van de riversplash aangepakt en is de muziekinstallatie in het park vernieuwd (staat wel net iets te luid) en ook in parkverlichting is dacht ik geinvesteerd (nog niet zichtbaar natuurlijk).

    Mijn algemene indruk zaterdag met minder goed weer was dus zeker positief. Het park is niet nieuw en fris overal, maar een beetje karakter mag wel vind ik. Ik was meer tevreden over mijn bezoek in Bellewaerde dan mijn bezoek in Pairi Daiza alvast.

  17. #217

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door typhoon200 Bekijk Berichten
    Zaterdag ook in Bellewaerde geweest, en ik vind eigenlijk de "feedback" over de staat van het park wat overdreven.

    De paden lagen er OK bij. Niet vuiler of properder dan Pairi Daiza die ik de maandag bezocht.
    Een bus Olie heb ik wel tegengekomen inderdaad en das wat ongelukkig.
    Huracan onboard muziek werkte niet jammergenoeg. En el Toro lag uit elkaar.
    Dit zijn spijtige zaken, maar nu ook niet rampzalig. Dat het park er de laatste weken voor gekozen heeft om werkloosheid in te schakelen is ook volledig in lijn met wat CDA gecommuniceerd heeft, en lijkt me economisch ook wel verstaanbaar.
    Het is niet dat de efteling er zo mooi uitziet momenteel eh...

    De coronamaatregelen vond ik persoonlijk zeer goed geimplementeerd. En dat er hier en daar een sticker loskomt is begrijpelijk. Dit is in het stad voor de winkels ook het geval. Maar ik verkies het boven roodgele tape aan de railing. Aan elke in-en uitgang was er een alcoholdispenser om handen te ontsmetten, alle paden waren toegankelijk met straatmarkering hoe je geacht wordt te lopen.

    Verder is er duidelijk wel veel onderhoud gebeurd in het park. Zo kreeg Houdini toch een mooie update van verlichting. Zijn de boten van de riversplash aangepakt en is de muziekinstallatie in het park vernieuwd (staat wel net iets te luid) en ook in parkverlichting is dacht ik geinvesteerd (nog niet zichtbaar natuurlijk).

    Mijn algemene indruk zaterdag met minder goed weer was dus zeker positief. Het park is niet nieuw en fris overal, maar een beetje karakter mag wel vind ik. Ik was meer tevreden over mijn bezoek in Bellewaerde dan mijn bezoek in Pairi Daiza alvast.
    Dat El Toro niet operatief was had ik inderdaad vergeten, ik heb echter niet gelet of er iets zichtbaar aan is.

    Bij Houdini heb ik inderdaad gemerkt dat de wandlampen in zowel voor en hoofdshow geen mix van 72826 verschillende lampen is, dat viel echter wel op omdat er nu terug wat effect is (zeker in de voorshow waar voor de donderslag de lichten in 1 draai nog eens aan en uit flitsen). Echter steekt het mij zo hard tegen dat men nu blijkbaar nog steeds niet eens werk kan maken van een revisie van de muziek, wat toch wel een belangrijk onderdeel is. De Nederlandse stem in de hoofdshow heb ik al zeer lang niet meer horen werken.

    Ik moet eerlijk toegeven dat de niet aangepakte/vervallen stukken park de doorslag van mijn overzicht gekleurd hebben.

    Wakala is nu zeker niet de meest gethemede achtbaan, maar naast dat ze zijn doel ondanks wat ik dacht zeker niet mist (ja ik durf mijn fouten toegeven iedereen)(wat niet wegneemt dat ik de keuze twijfelachtig vind) is het mij zeker opgevallen dat rondom de gehele Canada zone zeer mooie, originele belichting is aangebracht!

    De nieuwe speakers vielen me niet omdat het niet wist, wat me wel opviel is dat ik hoofdpijn kreeg rondom het Carrousel restaurant van de luide schreeuwerige muziek. Zijn er dan nog ergens anders speakers vervangen?

    River Splash heb ik gedaan maar op de boten heb ik nu niet gelet vreemd genoeg (ondanks 2 cm water in de boot en natte schoenen).

    Ik geef Bellewaerde inderdaad flinke schoppen onder hun derriere maar dingen zoals dit:

    Naam:     0B12731D-F6D4-4CD9-9BEE-E8FCDD3C1A33.jpeg
Bekeken:  1288
Groote:   1,50 MB

    Naam:     968C0630-01BA-4DF2-9CB1-EED227938991.jpeg
Bekeken:  1358
Groote:   554,7 KB

    ... zijn dingen waar ik echt vreselijk unhappy van wordt. Die doorgezakte kist kun je tenminste herstellen of wegnemen en zo’n hekwerk eens een lik verf geven is ook geen werk van 3 maand ... Dit zijn de kleine dingen die een park er verzorgd of vies laten uitzien. Als je overal gebreken aantreft en amper een attractie zonder vieze sporen, roest, kapotte effecten, etc etc etc dan wekt het nu eenmaal geen verzorgde indruk na.

    Om af te sluiten wil ik nog eens onderstrepen dat ik een zeer stijgende lijn zie in alle parken onder de vleugels van Compagnie Des Alpes op vlak van onderhoud én investeringen, maar Bellewaerde blijft het zorgenkind die beiden niet op een rijtje krijgt. Wakala is een goeie, solide investering, maar dan ook de enige van de afgelopen 15 jaar waar ik van vind van “het voegt iets toe”. Wat of wie de oorzaak daarvan is speelt mij geen rol, maar ik weet enkel dat ik Bellewaerde als kind een prachtig en fijn park vond, en daar nu amper nog iets van overschiet.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  18. #218

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    maar ik weet enkel dat ik Bellewaerde als kind een prachtig en fijn park vond, en daar nu amper nog iets van overschiet.
    In essentie heeft het park nog steeds een redelijk evenwichtig aanbod: drie en een halve waterattractie, familieboottochtje, klassieke collectie thrillrides een Thrillcoaster en enkele familiebanen. In de vorige eeuw was dat voor mij ook echt een toonaangevend park. Maar Bellewaerde is wat te lang blijven plakken in het verleden geloof ik.

    Het hoofdprobleem is dat alles zo aftands en oud aanvoelt en de sterkhouders van het park allemaal uit dezelfde periode dateren. Het park heeft wel degelijk investeringen gedaan om daar wat uit los te komen: de vernieuwing van de ingang, de vernieuwing van het restaurant, de renovatie van de voodoo river en verschillende nieuwe attracties.

    Wat er misloopt bij Bellewaerde is relatief vlot herstelbaar...

    Anders dan in Bobbejaanland clashten toegevoegde attracties zelden met de identiteit van het park. Geen junglethema in een ruimtehal, geen street art midden in het bos, geen geknoei met de mascottes... Bellewaerde heeft nooit een dergelijke identiteitscrisis gehad. Maar wat bijkwam zat vaak in de categorie 'wel willen, maar niet kunnen'. Huracan en Dawson Duel vind ik in essentie leuke attractieconcepten die héél goed passen bij het park, maar vertaald naar de praktijk zijn het toch eerder gevalletjes van 'net niet'.

    Ik zeg het: iets meer eftelingattitude 'onderhoud is nodig om d'oude pracht te bewaren voor het nageslacht' een darkride en een launchcoaster die door de jungle-zone kronkelt en dat park benadert qua attractieaanbod de perfectie.
    Geef dat park terug een darkride en een spectaculaire coaster

  19. #219

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Afgelopen weekend Wakala dan daadwerkelijk kunnen testen.

    Ik was aangenaam verrast. Deze baan zou in geen enkel park misstaan. Er zitten best nog relatief pittige stukjes in en er zijn leuke dingen gedaan met "verkeerde" banking.

    De versnelling op de lifthill voegt wat mij betreft echter totaal niets toe. Vooral niet omdat de baan eerst geremd wordt, waardoor je bij sommige ritten een aardig onaangename dubbele schok krijgt (eerst de rem en vrijwel direct daarna de versnelling die je gevoelsmatig op hetzelfde tempo brengt als wat je al had voor de rem). Daarnaast blijf ik er bij dat iets van een effect of verhaal-element waarom de baan dit doet.

    Ook de brug over het water (eindrem voor de wissel) had wat hout mogen omvatten. Met vrij simpele middelen had je dit wel als een houten/indianen brug kunnen laten uit zien in plaatsen van een stalen supportbalk. Maar dat is eerder een kleinigheidje.

    De spike vond ik overigens ook verbazingwekkend sterk. Ik ken grote banen waar het effect van zo'n spike veel minder tot zijn recht komt.

  20. #220

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Heb vrijdag de baan ook uitgetest. Allereerst, de baan staat er prachtig. De wachtrij is leuk aangelegd en ik kreeg er zowaar een klein beetje het gevoel in Busch Gardens te zijn.

    Van de rit ben ik iets minder enthousiast. Heb de baan 8x bereden, tegen de avond reed de trein stukken vlotter en was het eerste gedeelte inderdaad nog relatief intens. De lancering/tweede lift voegt helemaal niets toe. Een lancering wil ik het niet noemen, het is eerder over de top van de lift getild worden. Het remmen is ook op het irritante af.

    Dit type Gerstlauer moet het hebben van 3 zaken: lanceerstuk, stuk achterwaartse rit en een showelement (zie Firechaser en Pegase Express). Helaas stelt deze baan op deze 3 stukken behoorlijk zwaar teleur, waarom mij de keuze voor juist dit type baan volledig ontgaat. De baan past leuk in Bellewaerde, maar het is niet de achtbaan die Bellewaerde mist.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •