X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 195
  1. #141

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    bemerk ook de knullige prijszetting en voorgestelde basisprijzen-kortingen.....

    Naam:     abo-2019.jpg
Bekeken:  1355
Groote:   178,3 KB

  2. #142

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    silver-pass BBJ 55 EUR
    gold-pass Slagharen 55 EUR

    op Black Friday zelf worden ze waarschijnlijk gratis zeker ….
    Ik had gedacht dat de BF-actie pas na de laatste seizoensdag zou starten, hoewel ... 'pas vanaf 11/11' staat te lezen.
    Weinig hoop dat de prijzen effectief nog dalen.
    Is die opmerking sarcastisch bedoeld, in de zin van 'spotgoedkoop'?

    Nou moe, ik vind het maar 'grijze vrijdag' bij BJL deze keer.
    Vorig jaar denk ik maar € 45 te hebben betaald voor zilver en € 69 voor goud.
    Daarna bleef de 'goudprijs' nog even hetzelfde en viste ik naast de bonus van 5 Fury fast tickets, die ze na Nieuwjaar erbij voegden.

    Die doorstreepte hoge prijzen kloppen inderdaad niet met de voorafgaande prijs, waarmee je nog ruim van het (na)zomerseizoen kon profiteren.
    Nu bezondigt haast elk commercieel bedrijf zich aan doorhaalde nep-hoge prijzen.
    Maar bij BJL zie je dat gewoon op één en hetzelfde web-blad: zilver kost(te) geen € 77 maar € 69,90 enz.

    Ik zie geen korting voor verlenging van abo's (doen ze bij mijn weten nooit).
    En gezinskorting doen ze wellicht pas na Nieuwjaar opnieuw (kan ik wel inkomen).
    Geen idee of dat voor ons (3 Zilver en 1 Goud) goedkoper zou uitkomen dan de huidige actie.

    BJL toont ook nog steeds de (externe) voordelen voor 2019, terwijl Slagharen en Belantis al die voor 2020 tonen, met o.a eenmalig gratis inkom in dat zwemparadijs bezuiden Berlijn.
    Vorig jaar deze tijd moesten we het doen met de beloofde PHL-korting, al ligt het intrekken van dat voordeel minstens evenveel aan PHL dan aan PR.

    Als trouwe bezoeker en mogelijk vetste 'sponsor' van BJL op dit forum (21 abo's sinds 2011) permiteer ik me bovenstaande kritiek.
    Maar onderstaand staaltje zelfspot kan ik dan weer wel appreciëren.



    O ja: ik snap wel dat LoL betaald moet worden en dat de meeste buitenlandse abo's duurder zijn.
    Hoewel vorige Black Friday € 49 betaald voor een Duitse Merlin en des zomers met € 10 opleg (vergissing a.d. kassa: moest € 25 zijn) Premium van laten maken.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 08-11-19 om 20:24.

  3. #143

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    rond Vaderdag in de prov Antwerpen (19 maart) houden ze al enkele jaren actie silver 3+1 gratis, dus je kan gerust nog even wachten .

  4. #144

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Black Friday bij de Duitse Merlin-attracties. Zowel voor diverse parktickets als abo's 50% korting. Enkel van do. 28/11 t.e.m. zat. 30/11. Bij abo moet je wel melden in welk park je het digitale ticket die het eerst gaat verzilveren. Raar dat ze ook melden 'binnen 4 maanden na aankoop' te verzilveren, aangezien Heide Park en Lego Deu binnen 4 maanden mogelijk nog niet heropend zullen zijn.

    Wal. Hol. en Black Friday: enkel op 29/11 tickets à 22 EUR, geldig op om het even welke dag m.u.v. Fright Nights / Halloween.

  5. #145

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    dank je voor de Merlin-tip, de site van Heidepark is blijkbaar overbelast. Het is er terug surfen in het 33.6-modem-tijdperk :-)….

  6. #146

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Ook Bellewaerde Aquapark doet mee met Black Friday: 1 + 1 gratis (geldig voor toegang tot en met 3 april)
    https://aquapark.bellewaerde.be/nl

  7. #147

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    De Wintertraumtickets met korting voor januari staan nu online. De maand december (en de voorgaande jaren) hebben ons geleerd dat die prijzen soms behoorlijk snel stijgen, dus als je wil gaan, is snel zijn de boodschap!

    https://shop.phantasialand.de/Ticket...aum-2019-2020/

  8. #148

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Enkel nog deze week! Tot vrijdag 6 december kan je je tickets voor Disneyland Paris aan 'dumpingprijzen' aanschaffen: je betaalt dan 51 euro i.p.v. 107 euro p.p. De tickets zijn geldig van 6 januari 2020 t.e.m. 7 februari 2020 en geven toegang tot beide parken. Op die momenten kan je dan genieten van het Frozen Celebration Season, maar kan je wel geen ritjes maken in Buzz Lightyear Laser Blast en Studio Tram Tour. Ook de Disneyland Railroad is nog steeds gesloten, en wellicht volgen nog wel enkele (kleinere) attracties als het zover is.

    Tickets enkel verkrijgbaar via de site van Disneyland zelf!

  9. #149

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    deze week Silver-pass van Bobbejaanland 3+1 gratis:
    https://www.bobbejaanland.be/

  10. #150

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Ergens korting te vinden voor phantasialand?

  11. #151

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichten
    Ergens korting te vinden voor phantasialand?
    Dit zijn de lopende kortingen: https://pretparken.be/pretparkdeals/phantasialand.asp
    Phantasialand heeft wel al getipt dat maandagen en vrijdagen goedkoper zijn in de webshop.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #152

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Met BJL-abo en de code PLOPSA40 lukte het niet om in tickets à 40% te kopen voor Holiday Park. Niet getreurd, dankzij https://www.freizeitparkdeals.de/hol...ticket-rabatt/ kon ik wel een even grote korting versieren. De code is 66212 en kan je dus zonder BJL-abo gebruiken.

    Ook fair: De website van Holiday Park toont eerst of er nog plaatsen vrij zijn voor je gewenste datum. Daarna geef je de code in en wordt het kortingsbedrag in mindering gebracht. Hier moet je dus niet vooraf aan je datum-selectie opteren voor kaarten met korting. Mijn verdacht-makerij dat parken de korting-bezoekers een beetje on hold zetten ten faveure van wie de volle pot betaalt, gaat dus niet op ... bij zowaar de Plopsa-geldwolven!

  13. #153
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  14. #154

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    de black-friday aanbiedingen bij BBJ, Slagharen en Moviepark zijn al beschikbaar. Maar heeft dit zin om nu al te kopen...?

  15. #155

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    ze zijn met 'corona-garantie'.
    Abonnementen zilver en goud 2021 gekocht voor 23/10/2020 en met geldigheid tot 7/11/2021 worden automatisch verlengd tot en met 13/04/2022.
    Ik heb de mijne in ieder geval aangeschaft, voor die prijs lijkt het me nog steeds een koopje.

  16. #156

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Valantijnskorting bij alle plopsaparken. 40% korting op de entree, of korting op een abonnement

    https://www.plopsalanddepanne.be/nl/...m2pr8hipaQ-6u8

    Deze actie start op vrijdag 12 februari en eindigt op maandag 15 februari 2021 om 23u59. Niet cumuleerbaar met andere acties en/of voordelen. Actie enkel online. Ticketvouchers voor Plopsaland De Panne, Plopsaqua De Panne, Plopsa Indoor Hasselt, Plopsaqua Landen-Hannuit en Plopsa Indoor Coevorden zijn geldig op een openingsdag naar keuze tot en met zondag 30 maart 2022. Ticketvouchers voor Plopsa Coo zijn geldig op een openingsdag naar keuze tot en met zondag 7 november 2021. Jouw abonnementen-voucher is 1 jaar geldig na aankoop. De looptijd van jouw Plopsa-FunCard, Plopsa-GoldCard, Plopsa-SwimCard & Plopsa Indoor Coevorden Jaarkaart start vanaf activatie aan de kassa van jouw favoriete Plopsa-park.

  17. #157

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Goeie korting voor Phantasialand:

    https://www.socialdeal.nl/deals/park...icht-parkstad/

  18. #158

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    DE LAATSTE DAG VAN DE HERFSTVAKANTIE = 50% KORTING OP PLOPSA-TICKETS

    Vier de laatste dag van de herfstvakantie in je favoriete Plopsa-park en krijg maar liefst 50% korting op tickets ?1m. MAAR…dat is niet alles! Alle pompoenen die in Plopsaland De Panne, Plopsa Indoor Hasselt & Plopsa Coo versierd liggen, mag je meenemen naar huis! Ideaal voor een heerlijke pompoensoep!

    TICKETS ?1M
    50% KORTING
    PROMOCODE PUMPKIN

  19. #159

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    ‘Singles Day’ vindt officieel plaats op 11/11, een dag die symbolisch enkel uit enen bestaat en laat nummer 1 nu net symbool voor ‘alleen’ of ‘single’ staan. De feestdag is geleidelijk aan in populariteit gestegen en is nu een van de grootste online winkeldagen. Om alles nog grootser te maken, doopt Plopsa ‘Singles Day’ om tot ‘Singles Weekend’ op 11, 12, 13 en 14 november. Tijdens het verlengde weekend krijgen vrijgezelle bezoekers toegang tot alle Plopsa-parken aan de helft van de prijs. Vergezellende kinderen kunnen ook van dit voordeel genieten. Het speciale singles-ticket kan enkel online aangekocht worden via de officiële webshop van het desbetreffende park.

    « Genoeg met het swipen, het is de ideale dag om andere single ouders te leren kennen tijdens een ritje op een rollercoaster bijvoorbeeld, misschien wel het begin van iets moois. », zegt Steve Van den Kerkhof, CEO van de Plopsa Group.

    De actie is enkel geldig in de webshops van de parken met de promocode ‘SINGLE’. Voor meer info en tickets: https://www.plopsalanddepanne.be/nl/...tickets-aan-50

    Maar opgelet: van 11/11 tot 14/11 zijn het Rodekruisdagen 'bloedfeest' waarbij donoren gratis binnen kunnen. Er zal er dus een massa volk zijn.....

  20. #160

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Niet vergeten je SST (Single Status Ticket) te laten scannen in De Panne ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Black Friday bij de Duitse Merlin-attracties. Zowel voor diverse parktickets als abo's 50% korting ... Bij abo moet je wel melden in welk park je het digitale ticket het eerst gaat verzilveren. Raar dat ze ook melden 'binnen 4 maanden na aankoop' te verzilveren, aangezien Heide Park en Lego Deu binnen 4 maanden mogelijk nog niet heropend zullen zijn.
    Als veel-poster durf ik al eens mijn eigen schrijverij te vergeten. Blijkbaar deed Merlin al in 2019, dus met de laatste BF pre-corona een beetje moeilijk wat de start-datum van het abo betrof. In een ander topic geef ik van jetje tegen de nieuwe Jahreskarten anno 2021 die aanvangen vanaf de online aankoopdatum, waarbij allerlei extra's werden geschrapt en waarbij een aantal extra's nu tegen betaling te upgraden zijn.

    Jedoch heb ik heuglijk nieuws voor wie in 2022 aan spotprijs Heide Park meerdaags wil bezoeken. Op Booking.com maar wel via de mobiele app en als genius-lid: 1 avondmaal, overnachting en ontbijt in het Camp Resort + 2 dagen park-toegang + 1 maal een snack-voucher voor in het park (+ eigenlijk ook twee keer parkeren) kost ook in het hoogseizoen voor 4 personen rond de ... €200. En dan kan je nog gratis annuleren tot een maand voor aankomst. Ik heb de nog te verkondigen BF-actie van Merlin niet afgewacht.

    Enkele randbemerkingen bij de reservatie:

    Handdoeken en beddengoed zijn niet inbegrepen, mogelijk mag je je eigen meegebracht gerief gratis gebruiken.

    Ik heb geen ervaring met het camping resort, de kritieken zijn op Booking niet altijd lovend. Een hut bestaat uit twee huur-eenheden zonder eigen sanitair, gescheiden door een "geluidsdoorlatende" wand. Als je met z'n achten boekt, heb je mogelijk geen last van nare buren.

    Het aanschuiven bij de receptie en voor de maaltijden zou lang duren en er zou te weinig eetruimte zijn. Mogelijk is deze kritiek corona-gerelateerd. Verder las ik nog een Duitstalige kritiek over een wansmakelijke boodschap in de categorie 'ongewenste lichaamssappen', gekriebeld op de bodem van de enorm krakende stapelbedden. Ach ...

    Let op: boeken in de browser-modus ipv met je phone of tablet kost je meteen €60 meer.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 12-11-21 om 21:10.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •