X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Het is inderdaad op rustige dagen nog niet dagvullend maar dat is bijvoorbeeld de Efteling ook niet (op rustige dagen).

    Ik zou zeggen : geniet van dit mooie parkje en maak herhaaldelijke ritjes in de attracties nu het nog kan.

    Voor je het weet is dit qua attracties het 'grootste' park van Nederland.

  2. #2

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het is inderdaad op rustige dagen nog niet dagvullend maar dat is bijvoorbeeld de Efteling ook niet (op rustige dagen).

    Ik zou zeggen : geniet van dit mooie parkje en maak herhaaldelijke ritjes in de attracties nu het nog kan.

    Voor je het weet is dit qua attracties het 'grootste' park van Nederland.
    Er zijn niet zoveel parken die dagvullend zijn zonder volk. Als je in PHL overal gewoon kunt instappen ben je daar ook super vlug rond. Is allemaal gewoon een kwestie van drukte. Ik ben al in WH geweest waar we alles 2 a 3 keer gedaan hadden en het toen nog lang geen sluitingstijd was.

    Dus ja wat is dagvullend. Ik heb het eigenlijk liever zoals in TVL, dan heb je ten minste alles een aantal keer gedaan op een hele dag. Heb zondag zeker 25 attracties kunnen doen. Mijn vorige park bezoekje aan PHL heb ik in totaal 8 attracties kunnen doen. Dus geef mij maar toverland zonder drukte
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •