X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 80

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Lago Kortrijk] 2019

    Net toen ik ging slapen vernam ik het nieuws dat voor mij toch wel ferm insloeg. Zelf ben ik wel een best grote fan van Lago en ik keek dan ook heel erg uit naar de opening van dit waterpark! Jammer wat er vannacht gebeurd is, maar gelukkig zijn er geen gewonden of doden gevallen en is de schade relatief beperkt gebleven.

    Intussen zijn er ook wat foto's en filmpjes opgedoken waarop de schade ook goed te zien is:
    https://www.hln.be/regio/kortrijk/vi...rand~a36d941e/
    https://www.hln.be/regio/kortrijk/vi...mbad~a64617df/

    Ik vind het zeer opmerkelijk dat ondanks het inferno de schade toch relatief goed meevalt. De komende dagen zal er wellicht nog meer duidelijk worden over de schade, maar ik denk dat ze toch wel snel kunnen openen met het sportbad en het recreatieve gedeelte. Zeer moedig ook van hen om er meteen weer in te vliegen en vandaag zelfs al verder te doen met de bouw.

    De glijbaantoren zal inderdaad een ander verhaal worden, want hier zal men eerst wat afbraakwerken moeten doen. Ook de toren zelf zal volgens mij ook heel wat werk vragen (al dan niet oplappen of afbreken en heropbouwen). Of de glijbanen veel zullen veranderen door Bellewaerde Aquapark denk ik niet. Ik denk dat ze toch wel voor dezelfde zullen opteren, tenzij de bouwer een ander voorstel klaar heeft liggen. Dit zal ook in de komende maanden moeten blijken.

    Ik wens ze in elk geval het beste toe en hoop dat ze er snel in slagen om alles terug in orde te krijgen. Mij zullen ze er in elk geval snel zien - glijbanen of niet!

  2. #2

    Re: [Lago Kortrijk] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik vind het zeer opmerkelijk dat ondanks het inferno de schade toch relatief goed meevalt.
    Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. Ze mogen daar enorm blij zijn dat ze het gebouw grondig gebouwd hebben en voor beton gegaan zijn ipv een stalen constructie, zoals je vaak ziet. Dit heeft een barrière gevormd voor het vuur om binnen te geraken. Als ik het goed begrijp is de enige schade door water dat onder de roofing van het dak gekomen is langs een gat van brandend gesmolten polyester dat erop viel. Uit de berichten leid ik af dat ook dit meevalt, ik hoop enkel dat ze op lange termijn dan geen problemen gaan krijgen met een lekkend dak.

    Over de glijbanen, het zou toch erg stom zijn om nu andere glijbanen te zetten, dit was hun keuze dus waarom zouden ze veranderen. Ik veronderstel dat ze gewoon dezelfde gaan terugplaatsen. En daarbij, ik was benieuwd naar deze glijbanen, ze moeten nu niet plots met andere afkomen Ik ben vooral benieuwd wat er met de toren gebeurt. Ik heb er geen verstand van, blijft beton sterk genoeg na zo'n hitte?
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 27-02-19 om 20:01.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •