X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: [Bellewaerde] 2021

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] 2021

    Wij zijn enkele weken geleden ook nog een keertje naar BWP gegaan. Voor mij blijft het park op bepaalde plekken toch zijn charme bewaren. Jammer genoeg zijn er naast die charmante plekjes ook veel vervallen plekken. Er zijn toch weinig plaatsen in het park waar je je hoofd niet kan draaien, of je ziet versleten hekken, afgebladderde verf, of andere dingen die om onderhoud roepen. Jammer voor een park waar in mijn ogen toch best wat potentieel in zit. We waren er nog nooit met de kinderen geweest. Maar ik was aangenaam verrast door het sterke familiale aanbod. Op Boomerang na konden onze kinderen van 5 en 7 in alle attracties, samen met mama en papa. Weinig parken die hun dat nadoen.

    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Jammer genoeg zijn er naast die charmante plekjes ook veel vervallen plekken. Er zijn toch weinig plaatsen in het park waar je je hoofd niet kan draaien, of je ziet versleten hekken, afgebladderde verf, of andere dingen die om onderhoud roepen. Jammer voor een park waar in mijn ogen toch best wat potentieel in zit.
    Ik zal hier een zoveelste epistel over schrijven: wat jij beschrijft is wat ik exact bedoel …

    - HOE MOEILIJK kan het zijn om de audio van Houdini eens aan te pakken, dit zijn toch geen raketwetenschappen?! Ook is sinds dit jaar de synchronisatie in de voorshow tussen effecten, beeld en audio ook om zeep en loopt alles niet meer mooi vloeiend samen. Hoe moeilijk kan het zijn om dit op te lossen? Net als die glazen luifel die een pak meer charme gaf aan de voorgevel die men intussen na zwaar verval in plaats van te herstellen volledig weg te halen.

    - HOE MOEILIJK kan het zijn om 1 van de meest geliefde en populairste attracties degelijk te onderhouden? Bengal Rapid River draait al 2 seizoenen op het traagste tempo (de transportband) waardoor de rij tergend traag vooruit gaat. Muurschilderingen zijn ofwel flashy en goedkoop overschilderd of net nog niet compleet vervaagd. Enkele dingen zijn hersteld, maar opvallende dingen zoals decorstukken of de 2 watervallen langs de muren in de laatste tunnel zijn ook al 4 á 5 jaar verdwenen. Dit is ook geen werk van 5 jaar, toch?!

    - HOE MOEILIJK kan het zijn om een opgehoogde muur van een verblijf te schilderen, al was het slechts plaasteren?? Alles beter dan snelbouwstenen toch?

    - Rapid Snack, Cowboy Snack, Saloon, … allemaal horeca punten die destijds super populair waren staan intussen al jaren gesloten te verkommeren. Bellewaerde is al extreem minimaal op vlak van horeca, sluiten ze dan nog een populair afhaalpunt, populair horecapunt en een zeer goed draaiend café met ditto goed draaiend terras bij (die veel sfeer aan de zone bijbracht). Ook de barbecue die vroeger op de zomernocturnes een schot in de roos was (en men gerust de hele zomer ook ‘s middags kon openen) is verdwenen, het mooie imposante rieten dak is afgebroken en in de plaats staan generieke ronde picknick tafels met zeer fake parasollen waar nooit geen kat zit te eten.

    - ALLE Vekoma Boomerangs die ik ken sorteren bezoekers voor tegen dat de trein z’n rit afgelegd heeft. Bellewaerde maakt hier een procedure ZO onlogisch van dat er +/- 6 minuten tussen een dispatch zit. Resultaat: 70 (!!!!) minuten aanschuiven voor een rij die niet eens zo lang was.

    Zoals eerder gezegd heeft het park zoveel potentieel maar er wordt niks maar dan ook niks mee gedaan. Dit is niet het sfeervolle, amusante park vol mooi groen en proper onderhouden attracties die ik mij herinner als kind en jonge tiener. Ik was ooit zo’n fan, nu kan ik het park in z’n huidige staat nietmeer aanzien …
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •