X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    tja, Moviepark ligt aan een doodlopende straat, dus gelijk welke weg je kiest, alle wegen leiden naar ??n punt..... Ik heb al eens een afrit verder genomen op de snelweg, maar dan bracht niet veel bij.
    Hebben wij ook eens gedaan, zonnige zondag eind aug. 2017. Star Trek was toen vrij nieuw en het was bovendien ADAC-klanten-dag (soort Duitse Touring). Ik denk dat wij wel tijdwinst hebben gemaakt door de afrit verder te nemen, in navolging van meerdere automobilisten voor ons in de reguliere file. Het is in afstand natuurlijk iets langer rijden, maar je vermijdt de dubbele bottle-neck van zowel de afrit zelf als het vervolg van die weg. De afrit verder betekende continu rijden tot aan de gras-parking, dus via een andere weg! Het is dan wel nog een stukje wandelen. Dus in geval van picknick of regenkledij: alles meteen mee nemen.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Hebben wij ook eens gedaan, zonnige zondag eind aug. 2017. Star Trek was toen vrij nieuw en het was bovendien ADAC-klanten-dag (soort Duitse Touring). Ik denk dat wij wel tijdwinst hebben gemaakt door de afrit verder te nemen, in navolging van meerdere automobilisten voor ons in de reguliere file. Het is in afstand natuurlijk iets langer rijden, maar je vermijdt de dubbele bottle-neck van zowel de afrit zelf als het vervolg van die weg. De afrit verder betekende continu rijden tot aan de gras-parking, dus via een andere weg! Het is dan wel nog een stukje wandelen. Dus in geval van picknick of regenkledij: alles meteen mee nemen.
    Normaalgesproken komen die twee wegen ruim voor de grasparking al bij elkaar. Dus ik denk niet dat je er iets op gewonnen hebt. Als het op de oprit al stil stond, was dat waarschijnlijk vanwege een paar stoplichten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •