X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    das voor het hoofdpark wel. Hopelijk geven ze de studios de aandacht eerst die het verdient!

  2. #2

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    das voor het hoofdpark wel. Hopelijk geven ze de studios de aandacht eerst die het verdient!
    Vind je echt dat de Studios meer nood hebben aan een uitbreiding dan het hoofdpark dat er geen gezien heeft in de laatste twintig jaar? Tegen 2024 is het 29 jaar geleden sinds de laatste echt nieuwe attractie erbij kwam als ik het niet fout heb, en in de tussentijd kunnen we toch wel zeker en vast iets verwachten in het andere park.

  3. #3

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Vind je echt dat de Studios meer nood hebben aan een uitbreiding dan het hoofdpark dat er geen gezien heeft in de laatste twintig jaar? Tegen 2024 is het 29 jaar geleden sinds de laatste echt nieuwe attractie erbij kwam als ik het niet fout heb, en in de tussentijd kunnen we toch wel zeker en vast iets verwachten in het andere park.
    ik ga je geen ongelijk geven over het feit dat het al zeer lang geleden is, maar ik denk dat omgekeerd je me ook geen ongelijk kan geven dat de studios het veel harder nodig hebben. Als ik naar disney ga (toch wel regelmatig met mn AP) en het is voor 1 dag ben ik voor het eind van de EMH al de studios uit omdatk alles gedaan heb datk er wil doen (op Mickey & the magicien na). Als ik er voor 2 dagen ben, spendeer ik er MAX een halve dag. Langer kan je het gewoonweg niet rekken. Terwijl in het gewone park je dat wel kan.

  4. #4

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    ik ga je geen ongelijk geven over het feit dat het al zeer lang geleden is, maar ik denk dat omgekeerd je me ook geen ongelijk kan geven dat de studios het veel harder nodig hebben. Als ik naar disney ga (toch wel regelmatig met mn AP) en het is voor 1 dag ben ik voor het eind van de EMH al de studios uit omdatk alles gedaan heb datk er wil doen (op Mickey & the magicien na). Als ik er voor 2 dagen ben, spendeer ik er MAX een halve dag. Langer kan je het gewoonweg niet rekken. Terwijl in het gewone park je dat wel kan.
    Tgoh akkoord dat de Studios het mindere park zijn, maar dat ligt volgens mij eerder aan de sfeer (zo voelde het voor mij toch aan) dan aan het gebrek aan attracties. Het helpt ook wel dat ik er nooit voor iets heb moeten wachten: anders dan in het hoofdpark, waardoor ik toch meer het gevoel heb dat er daar een grote attractie ontbreekt, al is het om het volk weg te lokken van de andere rides.

  5. #5

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Tgoh akkoord dat de Studios het mindere park zijn, maar dat ligt volgens mij eerder aan de sfeer (zo voelde het voor mij toch aan) dan aan het gebrek aan attracties. Het helpt ook wel dat ik er nooit voor iets heb moeten wachten: anders dan in het hoofdpark, waardoor ik toch meer het gevoel heb dat er daar een grote attractie ontbreekt, al is het om het volk weg te lokken van de andere rides.
    Op zich ook wel zeker waar. Een toekomstige indiana jones darkride (met de nieuwe films) zou al een goe begin zijn volgens mij... Ook een splash mountain achtige ride zou ook zeker niet misstaan. Maarja, we kunnen dromen he Ik moe wel zeggen dat het al een verschil is nu bij vorig jaar in het hoofdpark. Vorige week heb ik enkele uren echt van show naar show naar parade gelopen. Dat kon vroeger wel eens anders zijn! En al zeker qua de kwaliteit ervan!

  6. #6

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Vind je echt dat de Studios meer nood hebben aan een uitbreiding dan het hoofdpark dat er geen gezien heeft in de laatste twintig jaar? Tegen 2024 is het 29 jaar geleden sinds de laatste echt nieuwe attractie erbij kwam als ik het niet fout heb, en in de tussentijd kunnen we toch wel zeker en vast iets verwachten in het andere park.
    In 2006 opende Buzz Lightyear's Laser Blast nog in Disneyland Park. Voor mij maakt het niet veel uit in welk park de nieuwe attractie komt. Ik ken niemand die slechts één van de twee parken bezoekt als hij naar ginder trekt (al zullen die mensen wel bestaan) en ik zie het hele resort liever als een geheel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •