Ik was maandag aangenaam verrast door het park: alles was in prima staat, het eten had warm (in tegenstelling tot koude vol-au-vent in Walibi zaterdag), de aanpassingen zagen er knap uit...

Ook het personeel was zeer vriendelijk! Zelfs mensen die aan het kuisen waren vroegen spontaan hoe je dag was.

Overal werd goed doorgewerkt, alles liep vlot. We hebben heel veel kunnen doen die dag!

Meest opvallende voor mij: alle lelijke cijfers van die teambuildingactiviteit zijn eindelijk verdwenen! Enkel bij Sledge Hammer zagen we nog een 1 & 4 aan de zijkant geplakt, waar die vroeger op de grond lag.

Bij El Rio valt het meteen op dat het rad weg is, en heb ik ook de oude Fun Brigade tegengekomen. Als je het station verlaat zie je die rechts achter de schermen. En dan valt het wel op dat het daar een beetje een vuile boel is. Hopelijk is El Rio binnenkort aan de beurt voor een opknapbeurt en zal ook het backstagebied er beter uitzien met de komst van de nieuwe achtbaan.

In elk geval, wij hebben maandag genoten en gaan graag binnenkort terug!

P.S.: Zowel Dreamcatcher als Mount Mara reden maandag niet. Bij Dreamcatcher stond een operator de hele dag voor de ingang om mensen te informeren dat de attractie niet werkte. Bij Mount Mara waren we denk ik net te laat om die als MM mee te maken, want toen we stonden aan te schuiven werd de wachtrij gesloten en kwam een operator ons inlichten. Er waren wel meteen 2 techniekers aanwezig om alles te bekijken.