X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
    Binnenkort lopen alle thema's door elkaar.
    Dat zelfverklaard themapark dat bezoekers wil onderdompelen in andere werelden, staat er nu niet om gekend om anders zijn themagebieden netjes gescheiden te houden...

    Ik denk dat zolang het niet té hard botst alles met alles gemixt kan worden in Plopsaland. Ergens blijft het ook wel steeds een gelijkaardige stijl. De ontwerpstijl van plopsa is een beetje als fanta. Af en toe is er een nieuwe smaak, maar je proeft er nog steeds het originele drankje en de commerce in. Zelfs Anubis en Prinsessia vind ik afgezien van het duidelijk andere thema op gekke wijze toch enigszins hetzelfde aanvoelen. Het is een schrale troost, maar dynamiek is soms ook wel een goede sfeermaker.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metaltrol Bekijk Berichten
    Kan toch gewoon opnieuw aangeplant worden eens de attractie er staat
    Maar het probleem met vers aangeplant groen, is dat het tien jaar duurt eer dat een beetje deftig uitgegroeid is en ook voor schaduw kan zorgen. Ik geloof dat net plopsa zich enige tijd terug zorgen maakte over het gebrek aan schaduw in het park.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 17-06-20 om 17:06.

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik denk dat zolang het niet té hard botst alles met alles gemixt kan worden in Plopsaland. Ergens blijft het ook wel steeds een gelijkaardige stijl. De ontwerpstijl van plopsa is een beetje als fanta. Af en toe is er een nieuwe smaak, maar je proeft er nog steeds het originele drankje en de commerce in. Zelfs Anubis en Prinsessia vind ik afgezien van het duidelijk andere thema op gekke wijze toch enigszins hetzelfde aanvoelen. Het is een schrale troost, maar dynamiek is soms ook wel een goede sfeermaker.
    Ik denk dat dit toch vooral de goedkope manier van afwerken is

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •