Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Zoals al meermaals vernoemd verwacht ik op termijn toch wel dat de Boomstammetjes een grondige update krijgen, waarbij ik het vooral zie gebeuren in de thematisering en de boten zelf. Misschien hier en daar nog wat effecten toevoegen (waterspuiters of draaischijven), maar volledig verdwijnen zie ik deze niet gebeuren, want hij is nog steeds populair. Je merkt hier wel dat deze niet meer past bij de rest van het park. Helaas voor Samson, maar ik denk dat we hier geen Kasteel van Samson meer zullen hebben, maar iets anders zoals Flin & Flo of uitbreiding van Heidiland. De opfrissing zie ik nu wel heel snel gebeuren (lees: komende winter).
Flin & Flo is natuurlijk dé kanshebber om als herthematisatie te dienen van de Kasteelzone. De attractie op zich is ook oud en kampt(e) met veel technische problemen. Hem zien verdwijnen zie ik niet gebeuren, maar misschien is de keuze om hem te vervangen wel een goed idee of op z'n minst een grondige revisie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Op de vrijgekomen locatie van het Bos van Plop kunnen ze dan iets anders voorzien, waarbij ook het Bumba Theater verdwijnt. Dit theater wordt volgens mij toch niet meer gebruikt en ook voor B2B-doeleinden is het Plopsa Theater een betere optie.
Het voormalige Bumbatheater wordt momenteel als stockage-/werkruimte voor de technische dienst gebruikt. Bovendien zit je daar met een pad en dat kunnen ze niet zomaar verwijderen.