Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
Als iemand die de waterattracties slechts een maal doet of het moet een toper zijn. zou ik de Indian River( (IR) niet echt missen. Toegegeven het is de beste gethematiseerde beleving daar. Ik moet wel toegeven dat bij een hittegolf eens even nat worden leuk kan zijn en de IR heeft als voordeel dat je wel een beetje kan kiezen hoe nat word ik. de baan kan wel redelijk veel volk aan waardoor ik op dat gebied wel de meerwaarde kan zien.

In mijn ogen is de IR nog niet op wel mag er eens een goede opfrissing gebeuren (laatste rit 10/2018) op zich heeft een boomstammetje vooral last van zijn eigen water eerder dan slijt door gebruik. De pompen lijken mij standaard gevallen te zijn die je overal zou kunnen kopen. Dan zijn er de lifthevels (3 bij mijn weten) een iet technischer element maar toch ook nog iets dat verschillende fabrikanten maken.
Bij mijn weten zijn er geen extra punten die een bootje kunnen tegenhouden. dan is er nog enkel de draaitafel aan het station hetgeen toch ook niet zo ingewikkeld moet zijn. Kortom een type attractie die volgens mij niet zo een dure onderhoud heeft als sommige andere attracties.

Ik vind wel dat een dergelijke attractie een plek heeft in Bobbejaanland of het nu echt IR moet blijven? NEE. Ze mogen van mij gerust de hele strook op de schop nemen en er iets nieuws op zetten. Liefst wel met een gelijkaardig aanbod van attracties.

Als ze het zouden aanpakken denk ik aan drie delen.
1 gebied rond bobbaan een de wildwaterbaan en el paso. Maak die kant aantrekkelijker en thematiseer het bijvoorbeeld rond een bascamp voor je de jungle in trekt
2 zitplek Inian River en Oki doki mmak hier de jungel van
3 kinderland. Maak hier een hidden tempel van (past met de iniaan/asteek vibe van er naast) en plaats en nog een paar familie attracties
Iniaan River en Asteek, zijn dat nieuwe namen?