X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Het is nog altijd Bobbejaanland he: het meest verloederde park van Europa dat enkel nog marginalen aantrekt.
    Straffe taal:
    - Je kent alle parken in Europa?
    - Je kent elke bezoeker van Bobbejaanland?

    Ondanks deze straffe uitspraken die nergens toe bijdragen heb je inderdaad wel een punt:

    - Een voorspelbare enquête waar hun doelpubliek (Ik denk dan vooral een jonge tieners en kinderen) echt wel het gevoel bij hebben dat ze inspraak hebben (Als leerkracht sta ik dagelijks tussen dit publiek, geloof me, ze denken echt dat hun stem hier invloed heeft en kozen allen voor de looping optie ;-) )

    - Er staat inderdaad nergens geschreven dat ze een nieuwe attractie gaan bouwen voor 2018

    - Als de enquête toch effectief hun beslissing zou beïnvloeden moeten we ten vroegst over een jaar of 4 deze attractie verwachten. (Opdracht uitschrijven, bedrijven hun voorstel laten presenteren, keuzes maken, vergunningen aanvragen, het financiële plaatje rond krijgen en dan de bouw zelf nog een nog tientallen andere tussenstappen voor de opening... )

    Dus ja, volgend seizoen zal een nieuwe glijbaan misschien wel eens kunnen... maar ik verwacht dat BJL in de komende jaren werk gaat maken van een grote nieuwe attractie... Over een jaar of 4 weten wie gelijk heeft :-p

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Straffe taal:
    - Je kent alle parken in Europa?
    - Je kent elke bezoeker van Bobbejaanland?

    Ondanks deze straffe uitspraken die nergens toe bijdragen heb je inderdaad wel een punt:

    - Een voorspelbare enquête waar hun doelpubliek (Ik denk dan vooral een jonge tieners en kinderen) echt wel het gevoel bij hebben dat ze inspraak hebben (Als leerkracht sta ik dagelijks tussen dit publiek, geloof me, ze denken echt dat hun stem hier invloed heeft en kozen allen voor de looping optie ;-) )

    - Er staat inderdaad nergens geschreven dat ze een nieuwe attractie gaan bouwen voor 2018

    - Als de enquête toch effectief hun beslissing zou beïnvloeden moeten we ten vroegst over een jaar of 4 deze attractie verwachten. (Opdracht uitschrijven, bedrijven hun voorstel laten presenteren, keuzes maken, vergunningen aanvragen, het financiële plaatje rond krijgen en dan de bouw zelf nog een nog tientallen andere tussenstappen voor de opening... )

    Dus ja, volgend seizoen zal een nieuwe glijbaan misschien wel eens kunnen... maar ik verwacht dat BJL in de komende jaren werk gaat maken van een grote nieuwe attractie... Over een jaar of 4 weten wie gelijk heeft :-p
    Dat deze enquete niet als doel 2018 staat als een paal boven water. De investeringslijst 2018 heeft eventjes op parquesreunidos.com gestaan. en dat was erg duidelijk: géén nieuwe attractie. De grootste investering was een VR ombouw van dreamcatcher, tepees weg, station heropbouwen en wachtrijen aanpakken .

    https://www.parquesreunidos.com/wp-c...esentation.pdf

    Hier kan jeje uitleven op je fantasieën .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •