X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 62

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Global Attractions Attendance rapport

    Altijd leuke lectuur, al boeien mij vooral de cijfertjes. Zo heb weer wat bijgeleerd ...

    Over de waterparken:
    - Erding (bij München en dus geen zwarte Woud) mondiaal n° 4 en > Tropical Islands.
    - Iets in Praag ook mondiaal top 20 en ook > Tropical Islands
    - Wuhan heeft ook een groot waterpark, mij niet gezien!

    Over musea:
    - Geen Prado Madrid meer in de top 20

    Over Pretparken:
    - Warner Madrid blijft oprukken
    - PHL afgerond 2 mln bezoekers vind ik niet verbluffend, gelet op het attractie- en show-aanbod, de ruime kalender-opening en de ligging nabij Keulen, Ruhr, Frankfurt en BeNe.
    - Lego Dui haalt Heide Park in, net in het jaar dat Colossos heropende
    - Tivoli G. - 5,5%
    - Gröna uit de top 20
    - Geen foto van Untamed of Fury, wel van trampolines in Fut. en een oude B&M in Warner

    Niks over panoramische torens. Jammer dat deze rubriek (na één jaar) geschrapt is.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 16-07-20 om 13:36.

  2. #2

    Re: Global Attractions Attendance rapport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    - PHL afgerond 2 mln bezoekers vind ik niet verbluffend, gelet op het attractie- en show-aanbod, de ruime kalender-opening en de ligging nabij Keulen, Ruhr, Frankfurt en BeNe.
    Als ik me goed herinner geen groot verschil ten opzichte van anders. Het probleem blijft toch vooral het formaat van het park. Je ziet dat de enorme verbeteringen in infrastructuur en een betere verdeling van bezoekers via de 2 voor 1 actie geholpen heeft om meer bezoekers op een jaar tijd het park in te krijgen (voor de grote verbouwingen zat het park rond de anderhalf miljoen dacht ik). Je merkt ook wel dat de wachtrijen - ook voor oude attracties - enkel langer worden, in plaats van korter (denk bijvoorbeeld aan de meandering die er bij Colorado is bij gekomen).

    Met Rookburgh komt er wel weer wat ruimte bij, maar of dat veel invloed gaat hebben betwijfel ik. Dit park heeft écht zijn uitbreiding nodig.

    En voor de mensen die klagen over de inkomsprijs van PHL: Ik den dat deze cijfers in combinatie met het niveau wat ze bieden toch wel enig perspectief geeft waarom die prijzen zo zijn.



    Wat betreft Tropical Islands.. ik denk toch dat mensen graag veel glijbanen in een waterpark zien. Ik ken genoeg mensen die teleurgesteld waren in TI, terwijl ze toch steeds duidelijk zijn dat ze eigenlijk een "Korte vakantie naar een tropisch eiland" bieden. Met rust, stranden en palmen en zich nooit gericht hebben op het spektakel zoals Therme Erding dat doet. Desalniettemin zie ik wel dat TI er flink aan werkt om meer actie te bieden, waardoor het wellicht in de toekomst aantrekkelijker wordt.

    De ligging van het park helpt wellicht ook niet heel erg.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 16-07-20 om 14:36.

  3. #3

    Re: Global Attractions Attendance rapport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    En voor de mensen die klagen over de inkomsprijs van PHL: Ik den dat deze cijfers in combinatie met het niveau wat ze bieden toch wel enig perspectief geeft waarom die prijzen zo zijn.
    Maar wat zien we nu in tijden van volle pot betalen en niet gratis kunnen terugkomen: het is opvallend rustig in Phantasialand in vergelijking met andere Duitse parken. Lijkt er toch op dat men niet bereid is volle pot te betalen.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  4. #4

    Re: Global Attractions Attendance rapport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Maar wat zien we nu in tijden van volle pot betalen en niet gratis kunnen terugkomen: het is opvallend rustig in Phantasialand in vergelijking met andere Duitse parken. Lijkt er toch op dat men niet bereid is volle pot te betalen.
    De hoeveelheid mensen die een park mag binnen laten is rechtstreeks gekoppeld aan het oppervlakte.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •