X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #15

    Re: Port Aventura Mei 2019

    Dat voordring-gedrag noem ik na bijna 100 parken wèl een P.AV-probleem. Zeker omdat het hier niet enkel door schoolreis-publiek wordt gepleegd en niet alleen bij thrill-achtige attracties (b.v. grote familie bij Sesamstraat-darkride). De kunstmatig lange wachttijden bevorderen dit gedrag. Wat me nu meer opviel en wat ik bedoel met 'kronkels en lage ballustrades', mss even toelichten bij de 2 B&M's ginds.

    Bovenaan de trappen van Sham. is er meteen rechts een niet gebruikte 'kronkel' met mooi uitzicht en afgesperd middels een vuilbak en een koord. Wie daar zogezegd voor een kiekje langs gaat, bypasst 4/5 van de wachtrij.

    De balustrades zijn nog meer een interactief klimrek bij Dragon K. Het hele wacht-vierkant is omzoomd door een toegankelijk stuk voor niet-wachtenden*. Dus ook tot en met het finale bruggetje net voor het station. Bovendien bestaat dat bruggetje uit vier parallelle lijnen. Enkel de twee middelste zijn functioneel: 1 voor het plebs en1 voor de fastpassers. De uiterst linkse (en rechtse) lijken met speciaal gemaakt voor niet geoorloofde voordringers. Want 'single' zag ik hier nergens aangeduid en ik herinner me uit een vorig bezoek dat de operator verbaal naar singels zocht in de gewone wachtrij.

    Nog een eigenaardigheid uit dit top-park, bij Tren de la Mina. Wij waren met 3, de operator hield ons tegen maar liet de 4 achter ons wel op de trein, en vroeg daarna nog om een duo. En nee, op de volgende trein leverde dat voor ons geen front op (geen verwijt aan de rolstoeler die dat wel te beurt viel).

    Maar heel wat operators waren wel OK. Leuke herinnering aan de enthousiasteling bij de valtoren. En nog meer bij die van dat Lambda-achtig kinder-geval in Ferrari Land. Hij kende drie woorden Nederlands en grapte over zijn president 'in exile' in ons land. Mss niet zo toevallig zijn dit attracties waar het (in het station) best rustig is in vergelijking met sommige andere attracties. Want ginds werken lijkt me nog helser dan een zomer- of weekendbezoek.

    * Stel je dit eens voor bij Taron, dat massa's kritiek te slikken kreeg met hun wacht-vierkant.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 04-11-19 om 20:37.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •