X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand ervaring met de halloweenavonden in Plopsa De Panne?
    Tickets gekocht voor aanstaande zaterdag, met 2 volwassenen voornamelijk om gewoon de nieuwe Ride to happiness eindelijk eens te testen en het park nog eens in het donker mee te maken. Twijfelen nu tussen 's ochtends gewoon bij opening naar het park gaan en rekken tot late namiddag of omgekeerd doen en pas late middag tot sluit oprijden... Iemand advies wat qua drukte aangenamer zal zijn? Ik zou denken dat het 's avonds beter doenbaar is aangezien de meeste koters tegen dan al wel in dromenland vertoeven of op weg zijn naar maar is ook maar een gokje. Ook zeer belangrijk: is alles nog open tot effectieve sluit of gaan bepaalde attracties al vroeger dicht? Ik kan me namelijk vaag iets herinneren over Heidi die bij de zomeravonden ivm discussies met buren en "lawaai" al vroeger moest sluiten, maar kan ook mis zijn hierin.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Iemand ervaring met de halloweenavonden in Plopsa De Panne?
    Tickets gekocht voor aanstaande zaterdag, met 2 volwassenen voornamelijk om gewoon de nieuwe Ride to happiness eindelijk eens te testen en het park nog eens in het donker mee te maken. Twijfelen nu tussen 's ochtends gewoon bij opening naar het park gaan en rekken tot late namiddag of omgekeerd doen en pas late middag tot sluit oprijden... Iemand advies wat qua drukte aangenamer zal zijn? Ik zou denken dat het 's avonds beter doenbaar is aangezien de meeste koters tegen dan al wel in dromenland vertoeven of op weg zijn naar maar is ook maar een gokje. Ook zeer belangrijk: is alles nog open tot effectieve sluit of gaan bepaalde attracties al vroeger dicht? Ik kan me namelijk vaag iets herinneren over Heidi die bij de zomeravonden ivm discussies met buren en "lawaai" al vroeger moest sluiten, maar kan ook mis zijn hierin.
    Vorige week met de eerste halloween night stonden we een uur voor de opening van het eerste spookhuis aan te schuiven zodat we daar als eerste in konden, derna hebben we respectievelijk 1u45 & 1u gewacht voor de andere 2, hierna hadden we nog net tijd om 1 ritje op happiness te maken. Viktors race & Heidi sluiten vroeger, Heidi al om 17u, omdat ze die wachtrij voor the tunnel gebruiken.

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vorige zaterdag aangekomen in PDP rond 16.00. Best druk dan. 40 min. Happiness, daarna 70 min Heidi (die sluit ook omwille van de omwonenden extra vroeg, dacht ik). De wachtrij ging dicht om 17:00, de laatste rit - kort na de onze - moet rond 18:20 geweest zijn. Beetje logisch dat er toen een gigantische rij voor Tunnel stond. Die was aangekondigd vanaf 18:00 maar ging dus pas ruim een kwartier later open. Tunnel gebruikt immers een stukje van de wachtrij van Heidi.

    We deden dan in het halfdonker Flyer (half uur) en Anubis (ca 20 min). Voor Golf moesten we maar 2 beurten wachten. Daarna de overige kant van het park bewandeld en de enorme wachtrijen bij de andere mazes vastgesteld. Broodje op het hoofdplein, gevolgd door Happiness bis (opnieuw ruim een half uur) en dan Dinosplash instapklaar. Draak leek toen ook weinig volk te hebben, maar die skipten we. Rond 21:00 schoof ik in m'n eentje aan voor Tunnel en dat quasi zonder wachtrij - al vond ik de attractie serieus tegenvallen omdat de groepjes bezoekers elkaar binnenin tegenkwamen en daardoor meerdere verrassingseffecten verdwenen. Gelijktijdig maar wel iets langer gingen mijn kinderen Hapiness trissen (ca. 30 min.).

    Happiness en Dino in het donker zijn een absolute meerwaarde. Maar Happiness verdient het om ook bij daglicht bereden te worden. Als je 's namiddags aankomt, zal je niet veel attracties instapklaar treffen. Maar je kan zonder de mazes te bezoeken, daar toch van profiteren. Deze nemen 's avonds namelijk volk weg van de wildere attracties. Wil je Happiness kwanten, dan raad ik je een aanwezigheid aan voor 10:00 's ochtends. Ik heb 'em al meermaals bereden rond 09:45, al was het toen wel telkens zomer.

    Een hele nocturne-dag in dat park is idd lang, gelet op de soms krappe capaciteit. Met een abo zijn we dan al eens in de namiddag wezen zwemmen, IJzertoren bezoeken, duinwandelen of McDo'en in Oostduinkerke. Ik speel met de idee om bij een volgende gelegenheid het park even te verlaten voor een cinema of een abdijbezoek in Oostduinkerke. Zonder abo is dat natuurlijk niet vanzelfsprekend (entree & parking).
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 20-10-21 om 15:43.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •