Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
Serieus?

Ik ben net terug uit Amerika en het was echt extreem hoeveel oponthoud er was bij het loaden was door dikke mensen. Het kwam de capaciteit echt niet ten goede. In makkelijk de helft van de keren dat we instapten moesten de operators soms met 2 man op ??n of meerdere beugels gaan liggen in de hoop deze genoeg dicht te krijgen. In die 3 weken heb ik echt werkelijk tientallen mensen the walk of shame weten doen, dus ik vind jouw comment erg bizar.
Apart.. Ik ben nu 5 keer in Amerika geweest. En natuurlijk heb ik wel eens mensen the walk of shame zien doen, maar niet opvallend meer dan in Europa, zeker niet in vergelijk met het stereotype beeld dat we hebben. In welke regio en periode ben je geweest?

Wel viel me op dat juist richting de oostkust de operations slechter werden. Niet enkel door dikke mensen (al was ook dat richting het oosten toe wel erger), maar vooral door volk dat te stom is om in de juiste rij te gaan zitten, of met het juiste aantal in te stappen of om zelf de beugel dicht te doen of om zelf de spullen in een kastje te leggen (en ga zo maar door)

In elk geval - en daar ging het over - zijn de attracties daar dus niet ruimer gemaakt dan hier. Anders had ook jij waarschijnlijk wel minder walks of shame gezien.

Mijn theorie: De meeste Amerikanen weten dat en de echte dikkertjes komen dus niet of amper in parken. Maar wellicht dat je bijvoorbeeld in schoolreisjes-seizoen dat veel meer tegen komt dan in andere seizoenen. Bij ons waren er opvallend veel Amish in de parken in grote groepen (vooral in the Midwest) maar die zijn niet bepaald dik te noemen. Ik kan me echter voorstellen dat ook hun schoolreisjesseizoen vermijden.