Van al je geen-TR's vind ik deze toch wel sterk op een TR gelijken. Zoals Ignace ook zegt, het is een tripreport en je overloopt zelfs heel gedetailleerd met de tijd erbij de attracties. Dat is toch wat ik van een TR verwacht. Wellicht was het niet de intentie, maar is het al schrijven vanzelf een TR geworden?

- Als ik die wachttijden zie kan ik maar één ding denken... Ben ik blij dat we op een maandag en niet op een zondag zijn geweest! We hebben er Joris en de Draak voor moeten opofferen maar verder wel alles kunnen doen. Dat zou op een zondag niet waar geweest zijn.

- Dat je er een maandabonnement kan nemen is ook wel een grote plus vind ik. De extra voordelen die, zoals je schrijft, bij een maandabonnement extra voordelig zijn had ik nog nooit bij stilgestaan. Mooi meegenomen.

- Wat Baron betreft: wij zaten uiteindelijk ook niet waar we wilden. En voor de niet-lezers van mijn TR (of is het een geen-TR) van Walibi BE herhaal ik graag nog eens dat ik een hekel heb aan toegewezen plaatsen. Nu, bij Baron vind ik het nog zo erg niet, enerzijds is frontrow wel apart van de rest en anderzijds is er tussen rij 2 en 3 nu ook niet zo'n verschil in vergelijking met sommige andere attracties.

Ik volg je grotendeels in wat je zegt, en dat het park er geen rekening mee kan houden. Hoewel, ja en nee: ze kunnen er inderdaad geen rekening mee houden zoals de wachtrij nu gebouwd is. Als ze hier beter hadden over nagedacht, was het wel mogelijk geweest om in de wachtrij voor rij 2 en 3 je rij te kunnen kiezen. Redelijk eenvoudig zelfs, gewoon de wachtrijen in het station laten uitkomen, maar daar hebben ze zichzelf in 't zak gezet door hun voorshows. De voorshows hadden vóór de splitsing van de wachtrij moeten zitten. In het station aangekomen zou je dan kunnen kiezen uit rij 2 of 3, waarna ze aanvullen met single riders. (Zo doen ze het bij Symbolica trouwens, wat mij doet vermoeden dat ze uit Baron geleerd hebben). Daar is het station zoals het nu gebouwd is echter te klein voor en hun voorshows hebben geen plaats voor de single riders zoals dat bij Symbolica aangepakt is.

En dan ben je trouwens ineens ook van dat ticketjesgezever af. Ik heb er nog nooit van gehoord maar mijn lijstje met bezochte parken reikt op Zuid Afrika na niet echt ver. Zijn er andere parken die ook met zo'n ticketjes werken?

- Magazine? Daar had ik nog nooit van gehoord. Ik dacht zelfs ergens gelezen te hebben dat Brakesection het enige Nederlandstalige pretparkmagazine was. Is het interessant?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer
Een vette knipoog naar de auteur van 'Mijn eerste keer Efteling' ...
Knipoog terug! ;-)