Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten

Over Phantasialand heb ik vooral slechte dingen gelezen. Op hun website is nauwelijks informatie terug te vinden (ik moest het zelfs via Google zoeken omdat ik er via hun homepage gewoon niet geraakte)
Ik denk dat je daar in het algemeen meteen een zwaar punt te pakken hebt: De website van PHL is in het algemeen erg onduidelijk. Het wordt echt hoog tijd voor een nieuwe site daar. Ik denk dat een site met duidelijke voorlichting hier in wel al een heel stuk handiger is.

Wat betreft hun beleid tov gehandicapten: Die mogen daar wel volledig gratis naar binnen, dat is in andere parken toch niet echt gebruikelijk. Ik denk dat ze dus zelf wel weten hoe lastig de situatie ligt. Overigens heeft er nog vrij recent een vereniging die zich in zet voor rechten van gehandicapten (een Vlaamse of Nederlandse, weet niet zeker welke van de twee) flink lopen rellen tegen het park. Sinds dien vind je opeens veel klachten hier over op internet. Daarvoor was dat niet zo, goede kans dat je op diverse sites exact dezelfde reviews gaat lezen, of reviews die wel anders geschreven zijn, maar van dezelfde personen komen hierdoor. Wat niet weg neemt dat er voor minder validen inderdaad weinig te doen is in dat park.