Ik heb altijd gedacht dat de negatieve berichten over Bobbejaanland uit de lucht gegrepen waren, want ik heb het park nog nooit echt leeg gezien. Tot dit jaar. Ik was er eind juli op een maandag en er was werkelijk geen kat. We zijn drie keer bij de ingang van the Forbidden Caves gepasseerd, drie keer gesloten. Toen we door kinderland passeerden hoorden we een operatrice haar beklag doen dat het saai was tegen een collega die haar kwam aflossen. Bij Dizz stonden 4 operators waarvan er 2 jobstudenten aan het werken waren en 2 andere die op een bureaustoel in het operatorhokje zaten. Waar we 's middags pasta aten waren de helft van de zitplaatsen afgespannen (de gezelligste plaatsen btw, we zijn dan maar op een tafeltje in de tocht gaan zitten). Als je na 16u30 uur nog een snack probeert te vinden, mag je op je kin kloppen, behalve vooraan in het park bij the lake house. Nu, dat wisten we van vorig jaar, dus hebben we om 16u nog iets gegeten. Onze portie was wel drie keer zo groot dan wat we gevraagd hadden omdat het personeel naar huis wou, en de voorraad moest nog op.
Nu, het weer was ook niet zo fantastisch, maar zó weinig volk heb ik nog nooit meegemaakt. Best wel grappig: elk jaar lees ik dat het park geen volk trekt, en als ik er kom is het koppenlopen en wachtrijen van tegen een uur. Dit jaar lees ik dat het "eindelijk weer goed gaat" en als ik er dan ben is er geen volk.
Misschien moet ik over dit dagje ook nog eens een TR schrijven.
(PS. Even tussen haakjes, aan de moderatoren - misschien een idee de berichten over Typhoon van dit topic af te splitsen als dat technisch mogelijk is?)