X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4

[PortAventura] Op de eerste rij zitten

Ik ga binnenkort naar PortAventura met een kameraad die alleen maar op de eerste rij wil zitten in een achtbaan. Voor mij is het niet zo'n absolute vereiste. Maar als hij niet op de eerste rij kan zitten, dan gaat hij gewoon niet in de achtbaan.

Weet iemand hoe de situatie op dit moment juist is in PortAventura? Kan je gewoon vragen om op de eerste rij te zitten, desnoods met wat extra wachttijd? Is er een aparte wachtrij? Ik hoorde dat op de eerste rij zitten een tijdje geleden betalend was, maar ondertussen zou dat niet meer het geval zijn.

Re: [PortAventura] Op de eerste rij zitten

Spijtig dat niemand gereageerd heeft. Ik ga even neerschrijven hoe het verlopen is.

We zijn twee dagen geweest. We hebben altijd gevraagd om vooraan te mogen zitten, eventueel door extra te wachten. Soms mocht het, meestal niet.

Dag 1:

Uncharted: niet gevraagd. We stonden toevallig op de juiste plaats om vooraan te zitten.

Shambhala: we mochten vooraan zitten.

Dragon Khan: we mochten vooraan zitten.

Uncharted: gevraagd en het mocht niet; gelukkig was het hier niet echt belangrijk.

Dag 2:

Shambhala: we mochten niet vooraan zitten.

Furious Baco: we mochten niet vooraan zitten. Vreemd genoeg was er wel een wachtrij voor de eerste rij, maar daar mochten we niet in.

Red Force: het mocht niet.

Op dag 2 zijn we na Shambhala naar de receptie (info kantoor) geweest en hebben we de kwestie aangekaart. Blijkbaar is het niet de policy van het park om het toe te staan en hebben we de eerste dag gewoon geluk gehad dat de operator op dat moment het toestond. Misschien had het ook te maken met de drukte: op de tweede dag leek het alsof er een massa kinderen op schoolreis was. We hadden gehoopt dat het qua drukte ging meevallen omdat we off-season waren gegaan, maar dat viel dus serieus tegen.

Vooral bij Red Force vind ik het heel spijtig dat het niet gelukt is; we hebben al die moeite gedaan (helemaal naar Spanje en op hotel enzo) en hebben maar de halve ervaring gehad

Tja, das pech hebben dat het niet mocht in Red force.

Mijn vrouw en schoonbroer hebben front gedaan ( eerste keer Red Force) en wat een aparte ervaring zei ze.

Ik had niet gereageerd omdat het in PortAventura vaak verschilt, maar wel fijn dat je alsnog je eigen ervaring neerschrijft. Bij mij hing het van bezoek tot bezoek af. Er lijken jaren geweest te zijn dat het nooit mocht en jaren dat het altijd mocht. Ze hebben ook ooit de front seat fastpassen apart verkocht, maar dat lijkt nu ook niet meer het geval te zijn.

Sowieso zonde als ze dat niet toestaan, vind ik, zeker omdat er bij veel banen plek voorzien is om te wachten voor de eerste rij.

Forum Rechten