Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
Er kan zeker nog wel wat gewijzigd worden, maar als je kijkt naar de eerste concept art van EPIC Universe, verschilt die ook niet heel veel van het uiteindelijke resultaat. Zes jaar tot opening is ook niet zo lang, dus ik kan me wel voorstellen google baseball dat het verschil ook hier niet heel groot zal zijn.

Opvallend is trouwens wel dat net in de UK er geen Harry Potter zone zou zijn. Blijkbaar zou Universal in de UK de rechten niet hebben verworven van Warner Bros. De geruchten gaan dat er wel een andere grote IP in het park zou verschijnen, Lord of the Rings wordt onder andere genoemd, maar dat zijn uiteraard slechts geruchten.

Verder ben ik ook blij om te zien dat er op de concept art al 2 grote achtbanen staan. Hoewel alles nog kan wijzigen, geeft dat toch al wel een idee.
Gezien de populariteit van Harry Potter is het moeilijk te begrijpen waarom het er niet is. Voor een fan zoals ik is het natuurlijk extra jammer. Maar ik ben nog steeds erg hoopvol en enthousiast om het park te bezoeken als het klaar is.