X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011
Resultaten 201 tot 201 van de 201

Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

Gratis Erlebnispark Tripsdrill voor wie een BJL Silver, Gold of Diamond heeft. Keine Ahnung of je er op dezelfde bezoekdag ook gratis mee het dierenpark in kan maar ik vermoed van wel. Bij presentatie van je abo krijg je waarschijnlijk een inkomticket dat dan voor beide parken geldt en wellicht ook nog voor een gratis souvenirglas.

Een algemene bemerking: Dit is volgens mij de eerste keer in minstens 15 jaar dat je bij een BJL-abo gratis toegang krijgt tot een niet Parques Reunidos (PR) park. Het voordeel werkt in twee richtingen maar bij een Tripsdrill-abo krijg je geen andere PR kortingen. Ik veronderstel daarom dat een abo van Slagh. of MPG geen gratis toegang of korting geeft op Tripsdrill.

Persoonlijke bemerking: mijn gezin met BJL- of Slagh.-abo’s gaat hier 0,0 van kunnen profiteren. Begin juli zullen we collectief Trips-abo’s kopen. Op zoek naar info kwam ik het BJL-voordeel tegen. Met een Trip-abo mag je 1 x per kalenderjaar vanaf aankoop - dus 2 x per abo-looptijd als je het planmatig aanpakt - gratis naar de Efte., Isla M., Pleasure Beach incl. rides, Liseberg incl. rides en spookhuis, Niglo, Neusiedl. Fam. Park, Fårup, Conny en Kongeparken. Merk op dat sommige voordelen op een Scandinavië-trip aardig te combineren zijn met een BJL-abo.

Nog ter info: 145 € p.p. Wat ons betreft best ter plaatse aanschaffen ... of toch eerst een dagje gratis met BJL-abo om de looptijd van het Trips-abo een dag te ’verlengen’? Het abo bestaat in digitale vorm en - als je wil en zonder meerkost - in plastic vorm, ter plaatse aan te maken. Je hoeft dus niet eerst naar Trip. om van de externe voordelen te kunnen genieten. Men zegge het voort!

Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 26-05-25 om 23:13.

Forum Rechten