Bedankt voor de TR!

Ik ben er dit jaar niet geraakt, ben ook zo geen fan van winteropeningen. Vorig jaar was ik er wel en dat vond ik een heel leuke ervaring.
Je merkte toen al dat er veel tijd en moeite in gestoken werd om het park om te vormen in die kerstsfeer, behalve het achterste deel toen. Ik begrijp dat dit nu ook mee aangepakt werd?

Wij zijn dit jaar toch een aantal keer naar Waver gereden en de ervaring met Weerwolf blijft wisselend. De ene keer was het een marteltuig, de andere keer reed hij relatief soepel door de bochten. Ook op verschillende tijdstippen, dus zowel ingereden als niet. Blijft een goede attractie, maar een omvorming naar RMC is toch echt wel een must.

Voor mij blijft Walibi toch wel het beste park in België. Maar na een jaar heb ik het abonnement niet meer verlengd, misschien binnen een paar jaar nog eens checken met Black Friday. Zo heb ik het abonnement op Slagharen ook niet verlengd Randy en Rosie konden niet iets te weinig brengen om die lange afstand te rechtvaardigen. (Of deed ik het voor de gratis toegang tot BJL en MP G? - Oeps)