X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4

Post [Survey 2025] Wat is de beste achtbaan van Nederland?

Na 3 jaar afwezigheid leek het mij een leuk idee om de achtbaan-survey, die sinds 2019 gehouden wordt op forum.pretparkclub.nl weer te beginnen.

Sinds de laatste survey in 2022 zijn er 7 nieuwe achtbanen bijgekomen in Nederland, en zijn er 2 achtbanen verdwenen, waaronder Jungle in Drouwenerzand. Jungle doet dit jaar dus voor de laatste keer mee. Volgend jaar zullen er waarschijnlijk 2 achtbanen bijkomen: YoY in Walibi Holland en de achtbaan in het nieuwe indoorpark Bommelwereld.

Wat is de bedoeling? Een overzicht krijgen van de rangvolgorde van Nederlandse achtbanen door pretparkfans. De laatste 2 survey's was de winnaar Untamed in Walibi Holland. Zou dat dit jaar nog steeds hetzelfde zijn?

Vul de survey zo eerlijk mogelijk in. Beoordeel alleen de achtbaan, en niet het park waar de achtbaan in staat. Bij jouw beoordeling mogen alle aspecten van de achtbaan meegenomen worden, dus ook de uitstraling, het thema, de muziek, enz. Wanneer je een achtbaan niet hebt bereden, zou het fijn zijn als je daar geen beoordeling van maakt aan de hand van soortgelijke achtbanen.

https://forms.gle/Sqs6PRRbyoat4XZN6

De survey is in te vullen t/m vrijdag 31 januari.

Re: [Survey 2025] Wat is de beste achtbaan van Nederland?

Man (m/v/x), ik weet al geen antwoord op de eerste vraag "Hoeveel verschillende Nederlandse achtbanen heb je in totaal al bereden?" Niet iedereen lijdt aan coaster-countitis. Het zou handiger zijn - en informatiever voor de onderzoekers - om gewoon per bezocht park de bereden achtbanen aan te kunnen vinken.

De tweede vraag gaat over "dit jaar". Ik veronderstel dat dit voor veel mensen een erg rond getal is, zelfs voor de allerzwaarste achtbaan-fanaten.

Sorry maar naar de volgende 61 pagina's van de enquête heb ik niet doorgeklikt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Sorry maar naar de volgende 61 pagina's van de enquête heb ik niet doorgeklikt.
    61 is indrukwekkend.

Probeer het inderdaad gebruiksvriendelijker te maken aub. Dan vul ik met plezier die 61 pagina's in.
    Maar nu lijkt het mij eerst uren opzoekwerk om überhaupt te kunnen antwoorden

Forum Rechten