X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 23

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht

Re: [Walibi Belgium] Nieuwe achtbaan?

Gisteren ben ik in Walibi geweest en de coaster leek me zo goed als af en ik heb hier een paar foto's van de nieuwe ride die er mijns inziens wel leuk uitziet.
    Ik moet wel zeggen dat ik vind dat het kleur en plaatsing beter konden, nu lijkt het als een overdaad aan blauw door tiki waka, de splash, pulsar. en nu die nieuwe coaster. Ik krijg een beetje grona lund gevoel waar ze alles op en onder elkaar bouwen. Al kan de werf ook bijdragen aan dat gevoel. Eens alles aangekleed is zal dat wel een ander gevoel geven. Verder vrees ik ook een beetje dat dit gedeelte van het park nu nog drukker zal worden dan het al is. Tiki Waka trekt al veel te lange wachtrijen, Konda ligt daar ook net naast, de mijntrein ook,... Hadden ze de coaster meer in de buurt van Cobra gezet, dan was er een betere spreiding qua familie en thrill achtbanen geweest. Dat is toch mijn gevoel... In ieder geval, hier zijn enkele foto's:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen        

Forum Rechten