X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Bobbejaanland 2024

  1. #1

    Bobbejaanland 2024

    Bezoekje Bobbejaanland 21 augustus 2024

    Ondanks wat negatieve berichtgeving over Bobbejaanland op het forum bracht ik vandaag sinds 32 jaar geleden weer eens een bezoek aan het park.
    Ik was samen met mijn vrouw en zoontje van 7.

    Ik was eigenlijk verrast over de dynamische toegangsprijzen. Wij betaalden gieren online maar 25,50 per kaartje en 13 euro voor de parking, wat ik overigens erg duur vind.
    De parking was nog hetzelfde als voorheen. De beplanting en het terrein naar de ingang waren heel schoon en mooi beplant en vernieuwe wandelpaden

    De ingang is nog steeds heel netjes.
    In die 32 jaar tijd dat ik er niet meer geweest ben is het park er wel zichtbaar op voorruit gegaan. Er zijn wel 5 mooie achtbanen waarvan 3 echt goed zijn. De medewerkers zijn nog steeds even vrolijk, er zit wel veel meer leven in het park. Het park bruist. Er is nu ook een mooie show met acrobaten bij het water. Er klinkt overal muziek. Korte wachttijden bij de attracties. Genoeg medewerkers. Hier kon ik bij andere parken vaak alleen maar van dromen. Het park oogt super schoon. De nieuwe waterbaan atractie binnen was geweldig. Wat een geweldige thematiek! Revolution voelde vertrouwd voor me. Wat bijzonder dat deze atractie naar 35 jaar nog steeds bestaat. Wat jammer overigens dat de rainbow weg is. Dat was een lange bank die 35 m de lucht in ging en heel snel weer naar beneden en dat best lang. Die hebben veel van jullie nooit meegemaakt. Consumpties zijn ook erg duur.
    Als mijn zoontje wat ouder is gaan we hier nog eens naartoe.
    Er zit meer leven in dit park dan in sommige andere pretparken. Het park heeft voor zover ik kan oordelen net als sommige anderen maar 4 of 5 concurrenten die dichterbij zitten en zit wat mij betreft in de top 5.
    De 2 Walibi parken. Maar ooh ooh. Walibi Belgium kan hopelijk echt iets leren van Bobbejaanland. Gooi er iets meer muziek en thematiek in, het is soms net een stilte centrum. Moet wel zeggen dat psyske en dalton terror geweldig zijn. Daar kan Bobbejaanland niet tegenop.,
    De Efteling zit er ook bij uiteraard. Qua thematiek wint de Efteling het. Phantasialand sluit hier ook goed bij aan. Dit park heeft veel spectaculaire attracties en een ontzettend goede thematiek. Wint het hiermee van de Efteling.
    Toverland kan er ook bij. Spectaculaire achtbanen die zich kunnen meten met Bobbejaanland. Wel te weinig thematiek maar dat komt omdat dit volgens mij het jongste park is waarbij het op sommige plekken nog wat kaal is. Meer muziek en shows en thematiek zouden hier wonderen doen. De prijs is wel heel gunstig als je vroeg reserveert.
    Al met al kan Bobbejaanland zich in mijn ogen goed meten met de grote parken.
    Heb ik nog verbeterpunten:
    1:Iets lagere consumptieprijzen. Toverland is hierin het beste.
    2 : parkeren zou geen geld moeten kosten. Schaf dit af of voer normale parkeer tarieven in.
    3 wees voorzichtig met het opdoeken van oude achtbanen of attracties.
    Ik miste het schip, de rainbow en een oude achtbaan
    Walibi holland net zo. Dutch mountain weg. De rainbow ( vrijwel dezelfde als bij bobbejaanland) weg robin hood opgedoekt Waar overigens wel een goede voor is terug gekomen en het schommelschip weg. Het schommelschip vind ik niet erg.
    Hierin is er Efteling een topper. Vrijwel niks wordt gesloopt. Alleen de bobsleebaan. Wat ik overigens wel jammer vind.
    Laatst gewijzigd door herjo; 21-08-24 om 22:37.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •