Bedankt voor het TR!
Ofwel heb je pech gehad, ofwel is Cedar Point er toch serieus op achteruit gegaan sinds mijn bezoeken. Ik ben er zelf geweest in 2007, 2010 en 2013 en ik vond eigenlijk operations net één van de sterke punten van CP. Alles reed altijd op volle capaciteit en ik kan me eigenlijk weinig herinneren van een grote aanwezigheid van Fastpassers. Al kan het zijn dat dat laatste een fenomeen is dat zich de afgelopen jaren wel sterk uitgebreid heeft. Ook storingen waren tijdens mijn bezoeken eerder zeldzaam, of toch zeker niet zo veel voorkomend als ik hier lees. Dus ik weet niet of ik geluk heb gehad of jij pech op dat vlak. Of misschien worden de banen gewoon ouder en zijn er daardoor meer storingen...
Over de banen ben ik dan weer wel volledig akkoord: MF en Maverick zijn toppers!De B&M-banen doen me in het algemeen ook een stuk minder. Doordat de lay-outs vaak gelijkaardig zijn, ontstaat daar voor mij toch een soort van 'gewenning', al klinkt dat wellicht wat verwend. Al moet inderdaad wel gezegd worden dat de B&M's die CP heeft staan, zoals Phadd-F al aanhaalt, in Europa in de meeste parken gewoon absolute toppers zouden zijn. Raptor is daar natuurlijk het beste voorbeeld van.
Benieuwd al naar de volgende TR's!