X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47
  1. #41

    Re: [Cedar Point] Top Thrill Dragster (Closed)

    Vooruitziende titel van dit topic. Kort na de herlancering (!) made by the Italians ligt het ding er al bijna een maand uit. Het zou iets met de nieuwe wielen te maken hebben ... https://www.themeparktourist.com/new...s-what-we-know

  2. #42

    Re: [Cedar Point] Top Thrill Dragster (Closed)

    TT2 gaat niet meer open in 2024. De vorige mededeling dateert van eind mei. Toen luidde de boodschap dat de sluiting "not a summer-long thing" zou zijn. De recentste officiële mededeling lees je hieronder of via deze link.



    Naast de vele fanboys op FB die alles goedpraten wordt er vurig geschoten - het blijft een cowboyvolkje - op ene Tony Clark. Hij is de directeur communicatie van het park. Ik ken de mens van haar nog pluim en wil 'em zeker niet afknallen. Maar voor sommigen is Clark iemand wiens job letterlijk niets meer inhoudt dan papegaaien wat z'n meerderen influisteren. Dat kan al eens tot een pittige discussie leiden, maar bij domheid en beledigingen haak ik af. U mag wel mee genieten ... Als ik hiermee dit forum tot leven kan wekken: graag gedaan.

    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 24-08-24 om 16:18.

  3. #43

    Re: [Cedar Point] Top Thrill Dragster (Closed)

    Toch wel jammer... Ik weet dat de band tussen CP en Intamin blijkbaar helemaal vertroebeld is, maar ik vraag me toch af of ze nog geen spijt hebben voor de keuze van Zamperla. Hopelijk krijgen ze de baan tegen 2025 wel up and running.

  4. #44

    Re: [Cedar Point] Top Thrill Dragster (Closed)

    Tony krijgt het inderdaad hard te verduren, maar hij is natuurlijk een makkelijk mikpunt net omdat hij de communicatie (of gebrek eraan) doet.

    Het valt op dat Cedar Point in elk bericht naar de buitenwereld Zamperla steeds bij naam noemt. Ik kan me niet meteen andere voorbeelden voor de geest halen van parken die dit doen bij problemen met een attractie... Thorpe heeft bijvoorbeeld nooit Mack vernoemt. In elk geval zorgt het voor de nodige grappen online, mede omdat niemand begrijpt waarom Zamperla gekozen werd door Cedar Point voor zo'n project.

    De afgelopen week kwam er na een lange periode zonder beweging, opnieuw vaart in 1 van de treinen, wat de hoop op een heropening natuurlijk liet stijgen. Gezien dat nu uitgesloten is voor dit jaar, kunnen we aannemen dat deze testritjes er alleen maar waren om meer gegevens te verzamelen over hoe de treinen zich gedragen op de baan om ze zo te verbeteren.

    Hopelijk krijgen ze hem volgend jaar wel weer open!

  5. #45

    Re: [Cedar Point] Top Thrill Dragster (Closed)

    Heb de eer gehad Tony te ontmoeten en dat is een ontzettend vriendelijke man met een hart voor het park. Hij verdient geen haatberichten, het is niet zijn schuld dat het park Zamperla koos voor zo'n groot project en de gevolgen daarvan. Ik denk dat wel iedereen verschoot van die keuze en bijna niemand dat zag goedkomen...

    Duimen voor volgend jaar inderdaad. Mijn vertrouwen in Zamperla is nul, ik hoop dat ze niet te lang wachten om Intamin erbij te halen...

  6. #46

    Re: [Cedar Point] Top Thrill Dragster (Closed)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Duimen voor volgend jaar inderdaad. Mijn vertrouwen in Zamperla is nul, ik hoop dat ze niet te lang wachten om Intamin erbij te halen...
    De kans dat ze Intamin erbij halen, lijkt me om eerlijk te zijn erg klein. Ik heb het gevoel dat ze TTD nog liever afbreken. Volgens mij moeten we als pretparkfan toch hopen dat Zamperla het geregeld krijgt. Dat zou misschien ook een leuke toevoeging zijn aan het landschap van constructeurs.

    Het positieve is dat Thundervolt in Playland volgens mij wel gewoon operationeel is, voor zover ik kan terugvinden? Dus op een kleinschaliger model kan het wel. Hopen dat ze de problemen op het grotere model ook opgelost krijgen...

  7. #47

    Re: [Cedar Point] Top Thrill Dragster (Closed)

    Wil Intamin wel nog helpen bij zoiets? Het lijkt mij dat we moeten hopen dat zamperla het opgelost krijgt

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •