September is zeker in België de maand waarbij de gewone en fanatieke pretpark-bezoeker al eens geweerd wordt omwille van een exclusief dagje. Dat staat doorgaans keurig op de online park-kalenders aangegeven. Walibi Belgium is niet zuinig met bijna 50% geschrapte weekend-dagen. Bij Bobbejaanland lijkt er deze maand geen hinderend vuiltje aan de lucht voor u en mij.
Maar misschien gaat het om Goebbelsiaanse misleiding van het park. Want wanneer je in Google de zoektermen 'Bobbejaanland' + '24' + 'september' ingeeft, verschijnt onderstaande lijst zoekresultaten.
Daar lees ik dat het om een exclusieve (dus afgehuurde) aangelegenheid zou gaan. Zonder deze waarschuwing moet de achteloze bezoeker - gesteld dat die dan toch binnen geraakt - misschien ongewild deelnemen aan aan de workshop chocomousse maken op Ninoofse wijze.
@crtitici op mijn kritiek: Ja, ik heb ook de tekst "Deze kalender is onderhevig aan wijzigingen" zien staan boven de online kalender. Maar niet elke wijziging moet je pas daags voordien kenbaar maken, toch.
EDIT: volgens deze fansite (van het park, voor de duidelijkheid) lijkt BJL ook afgehuurd op zondag 11 sept as.