Ik heb tickets voor Phantasialand gekocht via VakantieVeilingen. Ik heb een reservering gemaakt voor een datum via de site van VakantieVeilingen. Is het dan in orde? Of moet je ook een reservering maken via de website van Phantasialand zelf?
De datum staat op het ticket vermeld, met het logo van VakantieVeilingen, dus neem aan dat het zo in orde is?

Antwoord met Citaat

Stel dus dat je 3 tickets in jouw telefoon linkt en vervolgens diezelfde 3 in een andere telefoon van je gezelschap ook probeert te linken, dan krijgt één van beide toestellen een foutmelding.
). Daar kan je nog wel even blijven hangen maar ze willen toch relatief snel die poort sluiten. Nu ben ik er de laatste jaren wel enkel maar op nocturnedagen geweest, ik kan me voorstellen dat ze op gewone dagen wat meer "geduld" hebben. (Niet dat we proberen langer rond te hangen he, de eerste keer was omdat we nog eens de langste route omheen het meer aan het stappen waren om de drukte wat te laten minderen aan de ingang en het heeft ook geen zin om je te haasten om in de file op de parking te gaan staan, dachten we