Incoming dinosaur:
Incoming dinosaur:
Toch altijd jammer als zo'n figuur statisch is, zeker in een park als Universal. Al is het maar een heel klein beetje: Beweging brengt toch leven in zo'n attractie.
Als dat enkel een omheining van een dinoverblijf moet voorstellen weet ik niet of het veel meerwaarde biedt. Zowel langs een muur wandelen als langs een muur rijden lijken me minder interessant dan langs een wandelpad razen of een trein zien voorbij denderen.
Een rij geveltjes zie ik het op het eerste zicht ook niet worden.
Gezien er aan de kant van het pad "Vakjes" zijn ga ik er wel van uit dat het nog meer wordt dan enkel deze muur.
Mag ik eigenlijk ook wel hopen, gezien het niveau wat Universal normaliter na streeft.
Er is nu ook een brug weer geopend waardoor je onder veel van de track kunt lopen! Ziet er naar uit dat dit echt een machtige coaster gaat worden!
Bron en meer foto's: The Coasterkings
Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis
pull-through!
Bron
Inclusief leuk detail op de wrapping: InGen-logo.
Wauw, die foto van de brug vind ik echt wel heerlijk!
Ondertussen heeft Universal de achtbaan eindelijk aangekondigd: zomer 2021.
Testing. 1, 2, 3...
Momenteel is men bezig met het aanplanten van groen. De rotsen lijken klaar te zijn.
Even over de muur piepen:
Bron: Twitter
Wat een enorme voetafdruk heeft die baan ook zeg, damn.
Ziet er niet slecht uit, alles behalve.
Je vois la vie en des biscuits.
Het enige negatieve dat ik erover kan zeggen is dat dit park aan de andere kant van de Atlantische Oceaan ligt.
Once you sit back, you never go back.
Het lijkt er toch hoe langer hoe meer op dat die muur die er rond gebouwd is als voornaamste doel heeft de indruk te geven dat het om een zoogewijze dino-kooi gaat. Ik weet niet of dat effect zoveel verloren zicht op de coaster zelf waard is.
Tijd voor een update. Meer groen werd aangeplant en een deel van de bouwhekken werden verwijderd, zodat je nu tot aan de grote muur kan komen. Later zal je door de tralies (nu nog afgesloten met een plaat) zicht hebben op de coaster.
Bron: Twitter
Iemand een coastertreintje?
Universal noemt het zelf “the most extreme coastertrain ever” ?
In het donker gaan die lichten wel een leuk effect hebben!
't is geen treindesign om van achterover te vallen, maar die lampjes kunnen inderdaad wel een meerwaarde zijn bij nachtritten.