Zoals je zegt klopt hun concept voor het grootste deel wel, maar de schoonheidsprijs zal het hoegenaamd niet krijgen. Ik hoop dat ze toch meer de kant van Wilderness opgaan (ook al is Merlin’s Castle wel echt een doorn in het oog), want dat gebied sprak ons het meest aan. Ook Lost Gravity is schreeuwerig tot en met, maar op een of andere gekke manier is het wel tot in bepaalde mate goed uitgewerkt.

Nog een puntje: als je uit je vertrouwde omgeving van thuis bent verwacht je wel dat iedereen zich aan de regels houdt ook. Ik ben zelf absoluut niet de meest heilige op het vlak van de corona-maatregelen zal ook geen masker opzetten wanneer het niet moet, maar ik merkte dat de jeugd vooral (12-18j) zich écht totaal niet aan alle afstandsregels hield. Meer dan eens kreeg ik een ferme duw in mijn rug of werd er niet geluisterd naar de medewerkers en kozen ze alsnog hun eigen plekjes uit. Gelukkig werd er dan wel ingegrepen door de medewerkers, maar in de wachtrijen is die controle niet mogelijk en moeten we vertrouwen op de welwillendheid van ieder, en dat was toch ver zoek.